Spring naar bijdragen

i mode wie wat waar hoeveel


mc gregor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik benader wel eens i-mode pagina;s (bv die van gc.nl). Daar hoef je niet noodzakelijk een i-mode abonnement bij kpn voor te hebben. Via orange world kun je die pagina's ook benaderenn. Je handset moet wel een browser hebben die i-mode verstaat. Ik gebruik een nokia 3650, die i-mode redelijk goed weergeeft.

 

Zolang je de pagina's via Orange world kunt benaderen kost het 6 eur per maand. Kijk even op hun site voor de exacte tarieven.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:no:

 

is er iemand die i mode gebruikt

 

is het gebruiks vriendelijk

 

is alles up to date

 

wat zijn de gemiddelde kosten

 

 

groeten Rob

3 maal ja :o

 

Toevallig vorige week getest. Op kantoor hier hebben we een toestel met imode(KPN). Eén of ander NEC ding.

Had het nog nooit gebruikt om caches te zoeken maar ik moet zeggen.. Wooow.

Das handig! Nieuwste caches staan er ook op.

Op deze site staat ook een testdingetje met imode. een virtuele mobieltje. kijk daarmee de kat eens uit de boom. Alles wat hiermee kan kan het echte toestel ook zo lijkt het.

 

Kosten. Hangt af van de TOTALE hoeveelheid data die je denkt te gaan gebruiken per maand. KPN-Orange-Telfort e.d. Eén pot nat wat de kosten aangaat, afgezien van het feit dat KPN nog steeds het beste netwerk heeft. (volgens recente Consumentenbond tests)

 

Loop eens bij de primafoon binnen zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we bij één van de eerste gebruikers hoorden die het in combinatie met geocaching gebruikte. Het is altijd leuk om als je tijd over hebt, te kijken of er nog een cache in de buurt is.

Up to Date is ie altijd wan hij gebruikt de database van Geocaching.com

Wat het kost geen idee, Marja betaald de rekeningen :o

Groetjes Ruud :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik iMode bijna altijd om de hint te bekijken. En natuurlijk als ik ergens in de buurt ben om te zien of er wat te cachen valt.

Overal waar je iMode hebt kun je het gebruiken. Als je in b.v. Frankrijk zit kun je een overzicht krijgen van de Franse caches ter plaatsen. Biertjuh merkt terecht op dat er in dat geval van de database van gc.com gebruik wordt gemaakt. Zoeken op naam gaat echter alleen op caches in de gc.nl database. Dat zijn alle caches die ook op de cache kaarten staan met hier en daar nog een verdwaalde cache. Dat werkt dus niet buiten de Benelux.

 

Ik ben op dit moment druk met het innoveren van het genereren van kaarten. Ik hoop binnenkort op iMode ook informatie te kunnen geven over de omvang van de cache (Micro, regular) en info over de last found. Het bekijken van spoiler foto's heb ik ook al eens gemist toen een cache van Geoman als hint had de foto te bekijken. :) Ik heb wel een vaag idee hoe dat op te lossen, maar helaas wordt de voortgang soms wat belemmerd door een baas die wil dat ik af en toe langs kom. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik gebruik iMODE steeds vaker ,tot tevredenheid. :thumbup:

Er gaan mij na wat langer gebruik wat dingen opvallen. Bijvoorbeeld dat ik steeds die Sony Ericsson moet wegscrollen.

Geen logs en geen foto's maar dat had ik al eerder gezegd.

En omdat ik af en toe toch een fotootje wil zien mis ik steeds vaker de mogelijkheid om rechtstreeks door te klikken naar de desbetreffende cache-site op de .com.

groeten, koos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Kan je hiervoor je eigen gsm gebruiken? Of moet er zo'n I-mode toestel worden aangeschaft?
Voor I-mode moet je een geschikt toestel hebben.

Ik heb vorig jaar zo'n I-mode toestel, een Siemens M55 met camera + KPN abo, aangeschaft met een cashdeal bij gsmstunter. De totale kosten voor het abo met 5 mb I-mode per maand en toestel zijn iets van 30 euro. :)

Zo 2X per jaar staat er bij telecomvergelijker een grote klapper van een gratis abo of een gratis toestel en een bijna gratis abo.

Jullie moeten vooral dit soort dingen rechtstreeks bij KPN of en winkel bestellen, want iemand moet toch de rekening betalen :(

Zo af en toe tijdens het keshen kijk ik weleens, als we het idee hebben dat we niet alles afgedrukt hebben.

Met zo'n 5 mb abo moet je niet te vaak kijken kijken, want het is wel erg snel op, het zuigt gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 Mb en het is erg snel op :)

Als ik de demo bekijk op gc.nl is het alleen platte tekst. Dat kan toch niet zo snel gaan?

Dus wel. :(

Het wordt helemaal duur als met prepaid bezig gaat, aan de andere kant zijn de kosten wel inzichtelijk.

In oktober is het I-mode abo afgelopen en dan haal ik I-mode rommel uit de M55i.

Zo'n kwaakdoos toetsenbord is toch veel te klein om mee te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus wel. :lol:

Het wordt helemaal duur als met prepaid bezig gaat, aan de andere kant zijn de kosten wel inzichtelijk.

In oktober is het I-mode abo afgelopen en dan haal ik I-mode rommel uit de M55i.

Zo'n kwaakdoos toetsenbord is toch veel te klein om mee te werken

Ik gebruik mijn iMode om op locatie de hint te bekijken. Ook gebruik ik hem om als ik ergens ben even te kijken of er caches in de buurt zijn. Mij is het niet opgevallen dat dat zoveel data kost.

Natuurlijk ga ik niet via iMode het hele land bekijken. Dat doe ik op mijn Mac.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...