bastos Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Vraagje hoe kan dit? Wanneer er van mij een cache word gevonden,word deze ingegeven en krijg ik melding via é-mail,maar er komt tevens ook een andere melding mee van een gelogde cache (niet van mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Misschien een cache die je volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeoCache Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 (bewerkt) Heb ik al jááááren met een cache van Carrotte. Gelukkig is dat een van zijn moeilijker caches dus komt er niet zoveel mail van binnen. Heb om de mail notificatie kwijt te raken ooit een 'volgen' opgezet en die daarna weer verwijderd. Helaas.... Dat helpt niet. Ik vrees dat je niets anders kan doen dan het aanmelden bij Groundspeak... 13 oktober 2013 bewerkt door LeoCache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2013 Dank je wel!!!!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Als het goed is staat in dat mailtje precies 'waarom' het mailtje gestuurd wordt: notificatie, watchlist, owner, bookmark, etc Soms staat er zelfs een automatisch afmeldlinkje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden