de kikkers Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Dan is nog steeds niet bekend wat die dozen per stuk kosten? Misschien dat een team in de buurt ze af kan halen.
de kikkers Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Sorry! Die tien euro was me even ontschoten. De prijs valt te doen. Een team die ze op wil halen is vast ook nog wel te regelen. Maar dan? Dan staan ze in Zutphen te wachten.
Flaker91 Geplaatst 14 oktober 2013 Auteur Geplaatst 14 oktober 2013 Dan zorgen we dat we een groep bij elkaar hebben die ze willen en maken we er een mini-event van oid op een voor de kopers centraal punt
MacDD Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Ja, en dan moet ik 400km rijden voor die dingen. Lijkt me dan toch nog een duur zaakje te worden. Maar an sich klinkt het wel goed.
de kikkers Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Goed plan Flaker Zijn er nog meer liefhebbers?
Van Stolk Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 (bewerkt) Ja, en dan moet ik 400km rijden voor die dingen. Lijkt me dan toch nog een duur zaakje te worden. Maar an sich klinkt het wel goed. tb tag er aan met een bestemming bij jou in de buurt. Het aangename met het nutige verenigen heet dat. Een nadeel het is evenduur als een verzending via de ptt ongeveer. Maar wel even betrouwbaar. 14 oktober 2013 bewerkt door Van Stolk 1
MacDD Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Ja, en dan moet ik 400km rijden voor die dingen. Lijkt me dan toch nog een duur zaakje te worden. Maar an sich klinkt het wel goed. tb tag er aan met een bestemming bij jou in de buurt. Het aangename met het fijne verennigen heet dat. Een nadeel het is evenduur als een verzending via de ptt ongeveer. Maar wel even betrouwbaar. En waarschijnlijk net zo snel.
Flaker91 Geplaatst 14 oktober 2013 Auteur Geplaatst 14 oktober 2013 (bewerkt) Ja, en dan moet ik 400km rijden voor die dingen. Lijkt me dan toch nog een duur zaakje te worden. Maar an sich klinkt het wel goed. Mac, van hoe ver moet je komen? Ik kan namelijk probleemloos naar Delft :-) Ik wil dit wel wat concreter maken. Ik heb het er nog wel voor over om te rijden. Dat kan met de trein (het gouden kaartje) of met de auto. Het verschil is: Auto heen en weer is 2,5 uur en kost +- 30 euro, OV heen en weer is 5 uur maar gratis. Ik zie dat ze op de site ook de "ouderwetse" ammoboxen hebben voor 7 euro, bar goedkoop als je het mij vraagt. Het aanbod is: Kleine ammobox (36x7,5x17) - 4,95 Normale kleine ammobox (27,5x8,5x18,5) - 6,95 Grotere ammobox (30x15,5x18,5) - 9,95 Metal Case klein (15x15x14 zonder handvat) - 9,95 Metal Case medium (16x16x16 met handvat) - 14,95 Metal Case groot (21x21x24 met handvat) - 17,50 Wie zou er interesse hebben in welk formaat box en in welke hoeveelheid? 14 oktober 2013 bewerkt door Flaker91
MacDD Geplaatst 14 oktober 2013 Geplaatst 14 oktober 2013 Ik denk wel wat mensen hier in min omgeving voor wat waterdicht rommel. Maar nu beetje brak (www.maschinenfest.de) maa4r ik ga informeren. En daarna ga ik wat meer korting scoren.
Flaker91 Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Geplaatst 20 oktober 2013 Even nog voor de duidelijkheid: Van wie kan ik de bestellingen verwachten? Mac? Kikkers? De-fam? Diederikus? Gaarne hier even melden en de bestelling (wanneer deze bekend is) via PB sturen aub. Ik heb via mijn connecties ook al iemand die wel wil bestellen. Ik wilde namelijk nu heel concreet het volgende voorstellen: Aankoop: Ik zorg dat ik het geld klaar heb liggen voor alles wat we willen kopen. Omdat Zutphen heen en weer mij wel wat geld gaat kosten, zou ik een kleine vergoeding willen rekenen. Daar kom ik nog op terug als ik de orders van jullie binnen heb. Ga uit van misschien 30-50 eurocent per box. Doorverkoop: Ik kan voor de cachers in Delft e.o. wel gratis heen en weer komen met de auto. We prikken een daagje en zorgen dat dan alles in die hoek afgehandeld is. Voor andere richtingen moeten we even een geschikte oplossing zoeken, suggesties zijn welkom (in PB als je je locatie niet hier wil publiceren). Kunnen we evt. een ander contactmedium gebruiken om dingen als "groep" te overleggen? Google Hangouts misschien?
MacDD Geplaatst 20 oktober 2013 Geplaatst 20 oktober 2013 Net terug van een wklnd (oa jumanji, wow) en ga eens verder informeren. Ik 2 maar mogelijk vrienden ook wel.
de kikkers Geplaatst 20 oktober 2013 Geplaatst 20 oktober 2013 Kikkers willen zeker een exemplaar. Dagje Delft is oké. Houdt ons op de hoogte als er een ander contactmedium gebruikt gaat worden, anders gaan we mogelijk iets missen en dat willen we niet
@Wilbertoord Geplaatst 21 oktober 2013 Geplaatst 21 oktober 2013 (bewerkt) Ik zou wel 2 exemplaren van die kleine vierkante metalcases willen. Is er niet iemand uit de omgeving Zuthpen die naar het 11-12-13 event in Nuenen gaat? Dat zou al heel wat gedoe qua kilometers schelen. 21 oktober 2013 bewerkt door @Wilbertoord
Aanbevolen berichten