Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik naar de thuispagina van GC.NL ga, krijg ik een mooi groen scherm en niets meer. Niet meer het vertrouwde scherm waarin ik kaartjes kan kiezen en naar het forum kan gaan. Ik zal wel een instelling fout hebben staan, maar welke?

Wie kan helpen?

Geplaatst

Ik heb hier geen problemen. Misschien helpt het om in je browser je tijdelijke internet bestanden en je geschiedenis eens te wissen.

• 1 month later...
Geplaatst

Wanneer ik naar de kaart van Nederland ga, kon ik voorheen rechter muis klikken op een cache en dan kiezen voor openen in een nieuw window. Ik vind dit handig, wanneer je meerde caches gaat loggen of gaat uitzoeken. Op deze manier hoef je niet steeds of de kaart van Nederland er opnieuw bij te halen of terug te browsen. Nu moet je op de cache links klikken en ben je de kaart van Nederland kwijt. Kan de functionaliteit zoals ik die omschrijf weer terug worden gezet?

Geplaatst
Kan de functionaliteit zoals ik die omschrijf weer terug worden gezet?

Dearhunter,

Normaal ben ik heel klantvriendelijk (hoop ik), maar in dit geval even niet. Je hebt last van iets wat ik heb beschreven in "De website doet raar".

De afgelopen dagen zijn er met tussenposen vernieuwingen ingevoerd. Omdat nog niet alles helemaal klaar is heb jij nu even last. Ik zal je een PM sturen met daarin de oplossing.

• 1 month later...
Geplaatst
:beerchug: Misschien hebben andere er ook last van dus vraag ik het maar even via mijn werk. Thuis via wanadoo casema kan ik helemaal de gc.nl site niet meer op. Pingen lukt wel maar er verschijn daarna alleen een melding dat de pagina onbereikbaar is. Ook het veranderen van instellingen en uitzetten van firewalls e.d. help niet. Waarschijnlijk een probleem via de casema server? Andere ook problemen?
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...