Spring naar bijdragen

Waypoints Iphone


tongoedhart

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zelf een WP invullen is mij ook nog niet gelukt, wel als je een multi loopt, kun je na aanklikken uit de cachelijst naar onderen scrollen en daar vind je dan "Extra tussenpunten". Deze moeten dan wel door de CO, gemeld worden...moet je onderweg zelf een WP maken/puzzelen...dan weet ik ook even geen oplossing.

 

Ik gebruik de Iphone dan ook enkel voor info zoals MacDD ook al schrijft...navigeren naar een cache is wel mogelijk, maar ik vind dat de afwijking veel te groot is. Je zoek gebied wordt dan wel erg groot, en ik wil graag onopvallend zoeken.....en met een zoek gebied van soms wel 17mtr ben je lang bezig op de eindlocatie. En dat zou op kunnen vallen.....

 

De iphone met de geocaching.app is handig als hulp tijdens het cachen, maar ik geef de voorkeur voor een goed GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn diverse iPhone apps die kunnen omgaan met coordinaten, waarvan TomTom zo'n beetje de duurste zal zijn.

Met bijvoorbeeld GCTools (om eens een andere te noemen) kan je naar een coordinaat navigeren, projecteren, enz.

Gewoon in de app-store even zoeken naar geocaching...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zelf gebruik voor multi's is GCBuddy wat in de AppStore staat. Je kunt daar de waypoints inclusief de formules invoeren zodat je op het desbetreffende waypoint alleen het gevraagde getal hoeft in te vullen. De app berekent dan het volgende waypoint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ton, navigeren met je iPhone gaat op zich prima, maar dan is je batterij helaas wel snel leeg. Wij gebruiken tijdens het lopen zowel smartphone als GPS. Deze laatste om te navigeren en de phone om offline de overige gegevens van de cache te bekijken. Wij gebruiken hierbij naar tevredenheid een combinatie van de apps GCbuddy en Geocaching. Zo kunnen we bijna altijd paperless cachen.

 

Overigens complimenten aan Ringeling voor de duidelijke uitleg over het invoeren van de extra/nieuwe WP's in de GC app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vul ik de coordinaten in op een silvercrest gps outdoor computer??

Is het de GPS Outdoor-Computer SFN 1.5 A1? of het type met bijna dezelfde naam uit 2007?

 

PS. De volgende keer graag een nieuw topic aanmaken. Dit topic gaat over de iPhone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hoe vul ik de coordinaten in op een silvercrest gps outdoor computer??

Is het de GPS Outdoor-Computer SFN 1.5 A1? of het type met bijna dezelfde naam uit 2007?

 

PS. De volgende keer graag een nieuw topic aanmaken. Dit topic gaat over de iPhone.

 

Heb je niet een mogelijkheid om hem te splitsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...