Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

• 1 year later...
Geplaatst

Ant. er is toch een rus die vervangende componenten biedt ?

Ik heb nog een 60 CS en een CSX liggen. Die laatste wil ik iig nog niet kwijt (als reserve). Als je iets aan die eerste hebt, hoor ik het wel.

Geplaatst

Hallo heb ook een 60CSx liggen, met diverse spulletjes.

Deze is overcompleet daar we recentelijk een 64st aangeschaft hebben

Hoor wel of er interesse is.

Mvg

Fred

Geplaatst

Ik heb hier nog een defecte 60Cx liggen. Mocht iemand er om de een of andere manier nog belang bij hebben (bv. voor onderdelen, of voor een reparatiepoging), dan geef maar een gilletje... :w00t2:

Geplaatst

Ik heb er een die het nog goed doet (electronica). Maar de behuizing is niet meer goed. Een aantal nokjes waar de schroeven in vast draaien zijn afgebroken. Een deel van de stevigheid van het apparaat komt doordat aan de bovenkant de onderdelen zijn vastgelijmd.

Als je dat niet opnieuw doet komen er te grote krachten op het huis te staan via de schroefjes.

Ik zit nu te twijfelen wat te doen. Alles vastlijmen (maar dan kan het nooit meer uit elkaar) of ergens een defecte op de kop tikken en daar de behuizing van gebruiken. Weet iemand of het moeilijk is om alles in een nieuwe behuizing te plaatsen?

Geplaatst

Ik heb het omgekeerde; een splinternieuwe behuizing.

Ombouwen is gemakkelijk en doe je in een half uurtje.

Jvdbroek; wil je jouw deel verkopen of mijn deel kopen?

Een van ons heeft dan weer een zo goed als nieuwe.

Stuur maar een PB.

Antarctica

Geplaatst

Pff, mijn 60Cx heeft harde jaren meegemaakt op de Janssen Impress, draait nu weer een seizoen mee op de wielerbaan bij de http://scheuvelloper.nl/ op de Sensa Umbria Tiagra 10x3 White .

De kast vertoont wel wat slijtage, net als de rijder.

Wel op beide fietsen een ram mount, er hangt een prijskaartje aan, maar je krijgt er ook wat voor.

Pff

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...