Spring naar bijdragen

Verschil NL/COm


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Zoals jij het je voorstelde, de synchronisatie van bv 1x per dag, gebeurde "vroeger" ook. Ik weet niet meer precies wat de reden was om dat te veranderen. Het zal wel iets met de belasting van de database of server of zoiets te maken hebben gehad. Ik ieder geval, van de ene op de andere dag was het zo en viel het velen op dat hun aantal caches niet meer klopte. Daar is toen ook veel over geschreven.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown: Jammer dat we niet wisten wat ons overkwam toen we werden geboren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[...]

Bij de een gaat het omhoog en bij de ander naar beneden. Als je zelf maar weet welke caches je gedaan hebt. Het is carambalig om een eind te rijden en bij aankomst denk je steeds dat de omgeving je bekend voor komt.

[...]

Mijn eerste Leerboek Statistiek begon met het citaat:

" Er zijn Kleine Leugens, Grote Leugens en Statistieken."

 

Dus om je eigen statistieken volgens eigen definities foutloos te hebben moet je ze zelf maken en bijhouden. ( Op een webpage b.v. zodat je tegelijk je foto's kwijt kan.) Bij gc.com worden de meeste logjes van je direct geteld.

Het is al uitgelegd dat het bij gc.nl anders gaat. Met als gevolg dat b.v. een op vacantie gelogde cache in Maleisia niet direct meegeteld wordt als ik het goed begrepen heb.

Mijzelf interesseert mijn found-aantal weinig. Kijk ik in de statistiek-afdeling dan ben ik beniewd naar: groei aantal caches de afgelopen maanden, hoeveel actieve mensen er zijn geweest deze week enz. En hoeveel cache-bezoekers ik zo heb langs gehad.

Ik krijg de indruk - na het doorspitten van een paar recente logboekjes - dat een toenemende groep geocachers wel in het logboekje schrijft maar kennelijk niet de drang voelt om hun bezoek te loggen op gc.com. Observeren anderen dat ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op (en ergert mij bovendien :blink: ) dat wanneer ik bij groundspeak:profile for user etc.

wil checken wat bevriende teams zoal gedaan hebben de afelopen dagen, dat je soms nauwelijks de site op kunt komen.

Dit terwijl mijn verbinding met andere site's probleemloos verloopt.

Is dit te omzeilen?

 

 

Groeten....Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op (en ergert mij bovendien :eek: ) dat wanneer ik bij groundspeak:profile for user etc.

wil checken wat bevriende teams zoal gedaan hebben de afelopen dagen, dat je soms nauwelijks de site op kunt komen.

Dit terwijl mijn verbinding met andere site's probleemloos verloopt.

Is dit te omzeilen?

 

 

Groeten....Wil

Ja, in de buidel te tasten en een grotere server voor .com kopen, of de Amerikanen verbieden gebruik te maken van de database.

Als je 's morgens gaat loggen of zoeken, gaat het 10tallen keren sneller. Dat die verrekte Amerikan ook allemaal zo verschillend en zo laat het bed uitkomen is verschrikkelijk. Vooral ook nog als zij willen loggen.

 

Oplossen? Andere server of een site met meer dataoverdracht.

 

Omzeilen? Andere tijdstip kiezen.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink: Komt een drummer bij de dokter. Zegt de dokter: "Ik zie het al: van slag!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Bij de een gaat het omhoog en bij de ander naar beneden. Als je zelf maar weet welke caches je gedaan hebt. Het is carambalig om een eind te rijden en bij aankomst denk je steeds dat de omgeving je bekend voor komt.

[...]

Mijn eerste Leerboek Statistiek begon met het citaat:

" Er zijn Kleine Leugens, Grote Leugens en Statistieken."

 

Dus om je eigen statistieken volgens eigen definities foutloos te hebben moet je ze zelf maken en bijhouden.

Het interresseert mij ook verder niet hoeveel er achter mijn naam staan. Het interresseert me alleen dat als we een dag gaan cachen, we in ieder geval 1 found hebben.

Ze hadden het gewoon helemaal niet moeten registreren.

 

Trouwens, wat ik daar in je kwoot schreef was natuurlijk met een knipoog. Je score gaat alleen maar naar beneden als men je log weghalt. :eek:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink: Pim Fortuyn kenden we vreemd genoeg allemaal, maar wie was toch die buurman van hiernaast die laatst overleden is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op (en ergert mij bovendien :eek: ) dat wanneer ik bij groundspeak:profile for user etc.

wil checken wat bevriende teams zoal gedaan hebben de afelopen dagen, dat je soms nauwelijks de site op kunt komen.

Dit terwijl mijn verbinding met andere site's probleemloos verloopt.

Is dit te omzeilen?

 

 

Groeten....Wil

Ja, in de buidel te tasten en een grotere server voor .com kopen, of de Amerikanen verbieden gebruik te maken van de database.

Als je 's morgens gaat loggen of zoeken, gaat het 10tallen keren sneller. Dat die verrekte Amerikan ook allemaal zo verschillend en zo laat het bed uitkomen is verschrikkelijk. Vooral ook nog als zij willen loggen.

 

Oplossen? Andere server of een site met meer dataoverdracht.

 

Omzeilen? Andere tijdstip kiezen.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :eek: Komt een drummer bij de dokter. Zegt de dokter: "Ik zie het al: van slag!"

de Amerikanen verbieden gebruik te maken van de database

 

 

Kijk daar hebben we nou wat aan, we sturen J.P.Balkenende nog een keer de oceaan over om dat even te regelen voor ons. Met een beetje geluk houden ze hem nog :D

 

Ja, dat s'ochtends even kijken en loggen is voor iemand met zoveel "geduld"als ik vrij lastig, moet ik eerlijkheidshalve toegeven. Maar dat had ik ook al wel ontdekt.

 

Ik denk dat ik zal gaan beginnen met trainen van geduld :eek:

 

Wil. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op (en ergert mij bovendien :blink: ) dat wanneer ik bij groundspeak:profile for user etc.

wil checken wat bevriende teams zoal gedaan hebben de afelopen dagen, dat je soms nauwelijks de site op kunt komen.

Dit terwijl mijn verbinding met andere site's probleemloos verloopt.

Is dit te omzeilen?

 

 

Groeten....Wil

Omzeilen kan in dit geval ook via gc.nl:

 

Laatste logs van ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eek:

 

Moeten het wel Nederlandse bevriende cachers zijn. Als ik bevriende cachers in Amerika wil controleren heb ik aan .nl niet zo veel...

Laten we eerlijk zijn, als jij je bevriende cachers wilt bespioneren dan wil je ook hun logs lezen ..... Toch.

 

Gewoon premiummember worden en alle caches in de watch gooien...

 

Dan mis je niets meer.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:Shit doesn't happen; it's made by assholes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op (en ergert mij bovendien :eek: ) dat wanneer ik bij groundspeak:profile for user etc.

wil checken wat bevriende teams zoal gedaan hebben de afelopen dagen, dat je soms nauwelijks de site op kunt komen.

Dit terwijl mijn verbinding met andere site's probleemloos verloopt.

Is dit te omzeilen?

 

 

Groeten....Wil

Omzeilen kan in dit geval ook via gc.nl:

 

Laatste logs van ...

:eek:

Kijk die had ik nou nog niet !

We zetten deze gewoon op ons lijstje bij, en kijken dan voortaan gewoon welke er een beetje de sokken in heeft.

 

 

Bedankt :blink:

 

Groeten....Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eek:

 

Moeten het wel Nederlandse bevriende cachers zijn. Als ik bevriende cachers in Amerika wil controleren heb ik aan .nl niet zo veel...

Laten we eerlijk zijn, als jij je bevriende cachers wilt bespioneren dan wil je ook hun logs lezen ..... Toch.

 

Gewoon premiummember worden en alle caches in de watch gooien...

 

Dan mis je niets meer.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :eek:Shit doesn't happen; it's made by assholes.

Nou ja, die bevriende teams zijn er slechts enkele, maar van sommige teams vind ik het erg leuk om hun logs te lezen.

De een maakt overal een grappig of interessant verhaaltje van, en de ander meld alleen dat ie de cache gevonden heeft. En dat laatste vind ik niet leuk om te lezen.

 

Kijk dat spelletje houd mij van de straat. :eek:

 

Trouwens jij moet wel een naslagwerk hebben voor al je grappen en grollen op dit forum, of heb je je roeping als entertainer misschien gemist! :blink:

 

Groeten......Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

 

De een maakt overal een grappig of interessant verhaaltje van, en de ander meld alleen dat ie de cache gevonden heeft. En dat laatste vind ik niet leuk om te lezen.

 

Kijk dat spelletje houd mij van de straat. :eek:

 

Trouwens jij moet wel een naslagwerk hebben voor al je grappen en grollen op dit forum, of heb je je roeping als entertainer misschien gemist! :blink:

 

Groeten......Wil

Ik hou ook van een komische noot in een log. "Leuke cache" is zelfs voor een hit en run nog te weinig.

 

Probeer er zelf ook altijd wat aardigs van te maken. De ene keer lukt dat weer beter dan de andere keer.

 

Tja, grappen en grollen? Men zegt dat alles wat ik schrijf, ik achtersta omdat ik Kruimel.

De waarheid is niet grappig hoor. Ik wil helemaal niet grappig en grollig overkomen.

 

Ik ben altijd bloedserieus. :eek:

 

Database is 120 gieg hier ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :eek: If you laugh, the world laughs with you,

if you cry, you cry alone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...