Spring naar bijdragen

Verschil NL/COm


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Overigens,

 

Ik zie dat op www.gc.nl/stats etc. mijn logs niet terug te vinden zijn, en dat deze wel staan op gc.com.

Moet ik ergens iets instellen om dat daar ook zichtbaar te maken?

 

Groet....Wil

Je hebt je naam gewijzigd, zie ik. Op gc.nl ben je nog bekend als Rijenrakkers en ook een keer als De Rijenrakkers.

Naamswijzigingen worden niet automatisch doorgegeven van .com. Ik zie ze pas als je meerdere founds op je nieuwe naam hebt staan. Dan kan ik het aanpassen via de wekelijkse update. Zal ik gelijk de 3 ontbrekende logs meenemen (buitenlandse logs waarschijnlijk?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wil je trouwens graag bovenaan staan als de cacher met de meeste gevonden caches?

 

Stop een cache in de grond je zet honderden notes bij je cache en vergis je door in plaats van "note" te kiezen voor "found it"

 

Ik heb al diverse cachers gezien die hun eigen caches steeds weer als gevonden melden als ze een note achterlaten. En steeds hebben ze er weer een found bij :eek:

 

Who cares? Wil ik morgen bovenaan staan dan sta ik dat. Gewoon de hele nacht door loggen.

 

.nl ziet het misschien wel maar .com niet. En de aantallen worden van de .com site afgehaald als je de logs gaat lezen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:Net zo goed dat ik vanavond mijn 2000 geschreven bericht op dit forum zou kunnen schrijven als ik dat zou willen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je trouwens graag bovenaan staan als de cacher met de meeste gevonden caches?

 

 

 

Who cares? Wil ik morgen bovenaan staan dan sta ik dat. Gewoon de hele nacht door loggen.

 

.nl ziet het misschien wel maar .com niet. En de aantallen worden van de .com site afgehaald als je de logs gaat lezen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :eek:Net zo goed dat ik vanavond mijn 2000 geschreven bericht op dit forum zou kunnen schrijven als ik dat zou willen......

Nou het gaat ons echt niet om de top van de lijst te halen hoor.

Wij cachen omdat we graag een stuk gaan lopen in de natuur. Dus je begrijpt dat de micro's onze voorkeur ook niet hebben. Wij hebben dan ook lak aan de ranking. Maar anderzijds is het natuurlijk wel leuk een complete lijst te hebben van de caches die je gedaan hebt.

 

Wat mij ook nog opvalt is de toonzetting die je hier en daar op dit forum tegenkomt.

Dit had ik niet verwacht, en vind ik ook erg jammer. Het is tenslotte een hobbie die een ieder toch naar ik aanneem veel plezier verschaft, en daar past zeker niet het over en weer gooien van modder bij.

Geen reklame voor het forum ! Einde preek :eek: Maar ik wilde het wel even kwijt.

 

 

Groeten...Wil

De Rijenrakkers :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je trouwens graag bovenaan staan als de cacher met de meeste gevonden caches?

Stop een cache in de grond je zet honderden notes bij je cache en vergis je door in plaats van "note" te kiezen voor "found it"

Ik dacht niet dat een dubbel log wat voor de stand wat uitmaakte. :eek:

Bovendien druist het tegen mijn eergevoel in.

Om de belasting te besodemieteren is geen probleem, maar met een spel! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens,

 

Ik zie dat op www.gc.nl/stats etc. mijn logs niet terug te vinden zijn, en dat deze wel staan op gc.com.

Moet ik ergens iets instellen om dat daar ook zichtbaar te maken?

 

Groet....Wil

Je hebt je naam gewijzigd, zie ik. Op gc.nl ben je nog bekend als Rijenrakkers en ook een keer als De Rijenrakkers.

Naamswijzigingen worden niet automatisch doorgegeven van .com. Ik zie ze pas als je meerdere founds op je nieuwe naam hebt staan. Dan kan ik het aanpassen via de wekelijkse update. Zal ik gelijk de 3 ontbrekende logs meenemen (buitenlandse logs waarschijnlijk?)

Tjsa, die computers onthouden ook alles hé.Ik heb de naam idd gewijzigd gehad, en de resterende caches zijn Belgische.

 

Zou ik misschien ook over de grens moeten gaan wonen?? :blink:

 

 

Bedankt nog !

 

 

Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...