joshua66 Geplaatst 17 augustus 2013 Geplaatst 17 augustus 2013 Wie kan mij helpen hoe ik de reviewer een bericht kan sturen om nieuwe coördinaten door te geven, die te ver af liggen van de foutieve coördinaten?
Odlaniger Geplaatst 17 augustus 2013 Geplaatst 17 augustus 2013 Je hebt eerder advies gevraagd waar je niets mee hebt gedaan: doe eerst een aantal multi's. Je cached nu intensief en logt met #265#. Je bent nog geen geocacher. 3
regenboog2 Geplaatst 18 augustus 2013 Geplaatst 18 augustus 2013 Ik zou denken dat dit op dezelfde manier kan dan waarop je je cache ter beoordeling hebt aangeboden? En als het niet je eigen cache betreft, neem je via een PM contact op met de CO.
barny Geplaatst 18 augustus 2013 Geplaatst 18 augustus 2013 op het groundspeak forum heb je gisteren al antwoord gehad, waarom vraag je het hier nog een keer? leuk voor de mensen die jou daar te wille zijn geweest................. Barny
brouwertjes Geplaatst 18 augustus 2013 Geplaatst 18 augustus 2013 Je hebt eerder advies gevraagd waar je niets mee hebt gedaan: doe eerst een aantal multi's. Je cached nu intensief en logt met #265#. Je bent nog geen geocacher. Heerlijk de ene newbie die de andere newbie corrigeert.
@rend Geplaatst 18 augustus 2013 Geplaatst 18 augustus 2013 Nou brouwer aan jou de eer om die jongen te vormen. Ik wacht met belangstelling af.
brouwertjes Geplaatst 18 augustus 2013 Geplaatst 18 augustus 2013 Lol, waarom zou ik die arme ziel willen vormen. Ben zijn vader niet. Bovendien er zijn al twee normale antwoorden gegeven, das al meer dan we hier normaal gewend zijn toch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden