Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo MacDD: zoals jij het schrijft kan Barny je natuurlijk niet begrijpen!!

Bedoel je misschien een coördinatencheck?

• Top! 1
Geplaatst

Hallo MacDD: zoals jij het schrijft kan Barny je natuurlijk niet begrijpen!!

Bedoel je misschien een coördinatencheck?

Lol.

Ik denk dat barny dat bedoelt.

Afijn, ingediend en acuut een bericht er achter aan dat het enkel voor een check is.

Geplaatst

Ik zie geen enkel nadeel aan een keurmerk.

wat mij betreft gewoon starten met het initiatief. Voegt het wat toe, dan is dat meegenomen. Voegt het niets toe, dan negeert geocachend Nederland het gewoon.

Geplaatst

Keurmerk voor kwaliteit?

voor mij is kwaliteit is een voortuin cache, waar ik mijn auto kan parkeren naast de logrol zodat ik mijn auto niet uit hoef, hooguit om verplicht met de CO op de foto te moeten omdat hij/zij dat zo graag wilt.

Geplaatst

Waarom ten minste 500 m1 van een parkeerplaats? Ik heb bij een multi graag de cache vlak bij het begin. 500 m1 vind ik daarvoor al te ver. (Terwijl de multi gerust 10 km mag zijn)

Inderdaad, dat vind ik ook heel fijn als de cache op korte afstand van het beginpunt ligt.

Zeker als de tocht 5 km of meer is en je moet dan weer 5 km terug lopen.

De fijnste multies zijn die waar je eigenlijk een rondje loopt.

Geplaatst

Inderdaad, dat vind ik ook heel fijn als de cache op korte afstand van het beginpunt ligt.

Zeker als de tocht 5 km of meer is en je moet dan weer 5 km terug lopen.

De fijnste multies zijn die waar je eigenlijk een rondje loopt.

Mocht mijn nieuwe cache ooit het daglicht zien, dan is hij niets voor jou. Begin- en eindpunt liggen vele kilometers uit elkaar.

Keurmerk voor kwaliteit?

voor mij is kwaliteit is een voortuin cache, waar ik mijn auto kan parkeren naast de logrol zodat ik mijn auto niet uit hoef, hooguit om verplicht met de CO op de foto te moeten omdat hij/zij dat zo graag wilt.

Je haalt zaken door elkaar. Een voortuincache kan het predicaat Deurmerk krijgen. Maar dat is een open deur, zeker wanneer de CO reeds op de drempel staat. Zelf heb ik drempelvrees bij voortuincaches.

Geplaatst

Ik vind zelf dat carpoolcaches ook het keurmerk horen te krijgen. Zijn toch de meest interessante caches en bovendien kun je er makkelijk bij wat ik wel prettig vind.

Geplaatst

vraag het een van de revieuwers, die kunnen het precies uitleggen

Barny

Voor wie is dit advies bedoeld?

ow ja, ik heb te maken met mensen met een slechte korte termijngeheugen en een hele beste lange termijn geheugen.

het antwoord was voor diegene die mij een vraag stelde

of moet ik ook ook ellelange qwoots plaatsen zodat de boel nog onleesbaarder word

Barny

Geplaatst

Waardevolle bijdrage, Zaanhoeve, dit stemt tot nadenken!

Antarctica

(Dit is niet persoonlijk) maar een keurmerk voor kwaliteit, is maar net wat je als kwaliteit ziet.

Dus ja het stemt tot nadenken want wat de een kwaliteit vind, vind de ander bagger.

Het is namelijk een voorschreidend inzicht. Ook ik heb de ilusie gehad dit te kunnen maken voor tc.eu. We zijn nooit verder gekomen dan een "gemiddeld kwalitatief goede cache". Dan is bij TC nog het voordeel dat daar vooral natuur liefhebbers zaten en eigenlijk geen tot heel weinig mensen die het om de oprapertjes ging. Mijn conclusie is dat een keurmerk verspilde energie is voor de ontwikkelaar en de cacher.

Oplossing lees de cachebeschrijving en de logjes.

edit: en waar zou je dat willen hosten?

Geplaatst

Tja.

en toch vind ik favo's niet toereikend. Vandaar dat ik het keurmerk idee op zich wel wat vind hebben. Ik hou persoonlijk erg van creatieve innovatieve caches. Die zijn er de laatste periode in de omgeving land van Cuijk zoveel geweldige gekomen dat ik met een chronisch favorietentekort kamp. Ik ga dinsdag (bij goed weer) de rest van de TheHa serie doen.. Maar ik kan niet elke cache de favo die hij verdiend geven...

Geplaatst

Tsja,

weet je nog dat ik pas in Apeldoorn een traditionele cache gedaan heb. Een leuke cache op zich. Maar voor de eenvoudigheid van dat ding had hij bij ons in de buurt nooit zoveel favorieten kunnen krijgen. Dus het kan ook omgevingsbepaald zijn. Dat de lat bij ons in de buurt gewoon wat hoger ligt...

Geplaatst

Tsja,

weet je nog dat ik pas in Apeldoorn een traditionele cache gedaan heb. Een leuke cache op zich. Maar voor de eenvoudigheid van dat ding had hij bij ons in de buurt nooit zoveel favorieten kunnen krijgen. Dus het kan ook omgevingsbepaald zijn. Dat de lat bij ons in de buurt gewoon wat hoger ligt...

Dat zou zo maar kunnen, maar ik strooi niet met favo's.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...