Spring naar bijdragen

Garmin Etrex 20 En Foutmelding


Carinvg

Aanbevolen berichten

Vandaag naar Amersfoort om de multicache in de dierentuin te lopen, heeft mijn navigatie in eens rare keuren.

De Etrex geeft constant aan :

Route berekeningsfout: kaarten hebben geen nav wegen in dit gebied.

 

Apparaat maar uitgezet en opgeborgen maar in de auto op de weg naar huis gekeken of hij het met andere caches wel deed maar daar gaf hij ook deze fout....

 

Zonde hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb even gegoogeld. Misschien ligt het aan je kaart, stond de basiskaart misschien aan? die kent maar weinig wegen.

Ik vond op een Garmin forum het volgende: als het toestel de weg waarop je je bevindt niet herkent als navigeerbare weg, kan hij geen route berekenen. Je kunt dan bij 'instelllingen' kiezen voor 'directe route'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben dit ook een keer gehad bij een serie caches in de Biesbosch. Ik wist zeker dat alles er in stond en ter plekke vond het apparaat (ook Etrex 20) geen enkele cache. Gelukkig troffen we een ander team en konden we meelopen. Het gekke is dat we dit probleem daarna nooit meer gehad hebben. Dus wat het geweest is? Geen idee. Ik hoop dat je evenveel geluk hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben dit ook een keer gehad bij een serie caches in de Biesbosch. Ik wist zeker dat alles er in stond en ter plekke vond het apparaat (ook Etrex 20) geen enkele cache. Gelukkig troffen we een ander team en konden we meelopen. Het gekke is dat we dit probleem daarna nooit meer gehad hebben. Dus wat het geweest is? Geen idee. Ik hoop dat je evenveel geluk hebt.

Als je caches er inlaadt altijd even de gps aan zetten en kan je gelijk kijken of ze er instaan. Ik heb zelf een probleem met waypoints.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht eerst dat het aan de waypoints lag die ik er handmatig had ingezet, maar ik heb daarna een ander cache ingeladen en die deed het ook niet, ook niet toen we inmiddels uit het park waren.

De caches die we al gedaan hadden deden het ook niet.

Na een reset werkt het volgens mij weer maar wat het is geweest weet ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...