Zero CooL Geplaatst 4 mei 2005 Share Geplaatst 4 mei 2005 (bewerkt) Wooeehaaa Je schrijf ontdekkingsmodus, ik dacht dat je nog gevalideerd moest worden en dat het e-mail adres niet werkend was.. Vandaar dat ik schreef stuur je toch een PM=Personal Mail. Sorry grmpff.. is al laat houdt ik het maar op. Mod edit(Zero CooL): ZC blijf on topic, willen ze allemaal niet weten. 4 mei 2005 bewerkt door Zero CooL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 16 juni 2005 Share Geplaatst 16 juni 2005 We zitten volgende week van 20 t/m 24 juni in Hapert, Het Vennenbos nabij Eindhoven; lekker zwemmen en cachen. Voor wie dan goedkope munitiekisten wil en niet helemaal naar Drenthe wil rijden is er de mogelijkheid om ze aldaar af te halen. We willen op verzoek wel wat meeslepen in de aanhanger . Stuur dan z.s.m. een mailtje (uiterlijk voor zaterdag 19.00 uur) aan ons met de aantallen en de grootte (zie handtekening). Daarna krijg je per mail de bevestiging en ons 06 nummer om een afspraak te maken wanneer we daar zitten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 16 juni 2005 Share Geplaatst 16 juni 2005 professor, ik heb geen cache nodig.. Maar een kop koffie is wel lekker groet, Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 19 juni 2005 Share Geplaatst 19 juni 2005 Team Professor X Geplaatst op June 16 2005, 13:12:12 We zitten volgende week van 20 t/m 24 juni in Hapert, Het Vennenbos nabij Eindhoven; lekker zwemmen en cachen. Voor wie dan goedkope munitiekisten wil en niet helemaal naar Drenthe wil rijden is er de mogelijkheid om ze aldaar af te halen. We willen op verzoek wel wat meeslepen in de aanhanger . Stuur dan z.s.m. een mailtje (uiterlijk voor zaterdag 19.00 uur) aan ons met de aantallen en de grootte (zie handtekening). Daarna krijg je per mail de bevestiging en ons 06 nummer om een afspraak te maken wanneer we daar zitten. Aanbieding verlengd tot morgenochtend 9.00 uur.....!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy Rabbit Geplaatst 22 april 2006 Share Geplaatst 22 april 2006 Aanbieding verlengd tot morgenochtend 9.00 uur.....!! <{POST_SNAPBACK}> Nee dank u.....ik maak ze zelf, met logo en al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supie Geplaatst 23 april 2006 Share Geplaatst 23 april 2006 Aanbieding verlengd tot morgenochtend 9.00 uur.....!! <{POST_SNAPBACK}> Nee dank u.....ik maak ze zelf, met logo en al. <{POST_SNAPBACK}> Mooie kleur, maakt het zoeken vast een stuk gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy Rabbit Geplaatst 23 april 2006 Share Geplaatst 23 april 2006 Mooie kleur, maakt het zoeken vast een stuk gemakkelijker <{POST_SNAPBACK}> dan heb je de rest nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 10 mei 2006 Share Geplaatst 10 mei 2006 Dit wil ik jullie niet onhouden. Misschien is de link al bekend bij sommigen, maar doe er je voordeel mee. Mooie munitiekistjes te koop bij winkeltje in Zutphen. Zelf kan ik jullie nog steeds de slag grotere kisten leveren voor een echte DUMPprijs (zie handtekening). Tot cache al of niet tijdens het broedseizoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 5 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2006 (bewerkt) Dit wil ik jullie niet onhouden. Misschien is de link al bekend bij sommigen, maar doe er je voordeel mee.Mooie munitiekistjes te koop bij winkeltje in Zutphen. Zelf kan ik jullie nog steeds de slag grotere kisten leveren voor een echte DUMPprijs (zie handtekening). Tot cache al of niet tijdens het broedseizoen Hallo Aha is dit de professor X leverancier groetjes Wolfje Die nog wel wat kistjes heeft !!!! 5 juli 2006 bewerkt door Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
worldwidebug Geplaatst 5 juli 2006 Share Geplaatst 5 juli 2006 Heb net 4 stuks besteld in Zutphen, thnx prof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 5 juli 2006 Share Geplaatst 5 juli 2006 Heb net 4 stuks besteld in Zutphen, thnx prof. Ik had vorige week 6 kisten binnen gehad. Zijn niet nieuw maar goed te gebruiken of door verkopen knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 5 juli 2006 Share Geplaatst 5 juli 2006 Ik had vorige week 6 kisten binnen gehad. Zijn niet nieuw maar goed te gebruiken of door verkopen Helemaal niks doorverkopen. Jij gaat die kisten nu maar eens plaatsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 5 juli 2006 Share Geplaatst 5 juli 2006 Ik had vorige week 6 kisten binnen gehad. Zijn niet nieuw maar goed te gebruiken of door verkopen Helemaal niks doorverkopen. Jij gaat die kisten nu maar eens plaatsen! Rustig paul Ik wacht op twee caches die online moeten komen (vorige week zaterdag aangemeld nog niet online) voor proef en zal zeker die kisten ergens gaan plaatsen. Wanneer je zult het van zelf merken geduld is een schone zaak HaHa knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 26 augustus 2006 Share Geplaatst 26 augustus 2006 Op zoek naar munitie kistjes mail tuitje die heeft er genoeg. Uit vooraad leverbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daytona23 Geplaatst 28 augustus 2006 Share Geplaatst 28 augustus 2006 Van welk materiaal heb je die mooie cache gemaakt, Happy Rabbit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten