Spring naar bijdragen

Notifications


LB Happy Saphira

Aanbevolen berichten

Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe?

Ik heb bij notifications ingesteld dat ik een melding wil krijgen bij het publiceren van nieuwe unknown-, traditionel- en mulrt-caches. Bij alle drie de instellingen zijn de coordinaten en de afstand daartoe hetzelfde. Maar ik krijg alleen gegevens door van de multi's. Heeft iemand een idee hoe dit komt en een tip om dit te veranderen?

 

Groet, LB Happy Saphira

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je naar Notifications gaat, zie je dan ook de 3 verschillende icoontjes ( met 3 verschillende beschrijvingen erachter ), of alleen maar die van de Multi?

 

Gelukkig zijn Notifications makkelijk aan te maken. Ik zou zeggen, gooi ze weg, en opnieuw....

 

Hoi,

 

Ik zie 3 verschillende icoontjes en ze zijn alle 3 "aangevinkt".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als je naar Notifications gaat, zie je dan ook de 3 verschillende icoontjes ( met 3 verschillende beschrijvingen erachter ), of alleen maar die van de Multi?

Hoi,

 

Ik zie 3 verschillende icoontjes en ze zijn alle 3 "aangevinkt".

 

Sorry, maar ik moet het vragen:.....zijn er, sinds het aanzetten van de 3 notificaties, wel nieuwe caches gepubliceerd ( behalve multi's ), in de cirkel die je hebt aangegeven?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles op een rij, de 3 notificaties :

 

- zijn aangevinkt

- hebben 3 verschillen én de juiste icoontjes

- hebben alle 3, als omschrijving "Nieuwe ...... Caches" & "Log type(s): Publish Listing"

 

Zo ja, geen idee meer :no: . Ik zou zeggen, verwijder de 2 niet werkende en maak ze opnieuw aan :wacko:

 

Als je een snelle test wilt doen, kan je de afstand vergroten. Daardoor is er meer kans, dat er een nieuwe cache ( van dat type ) actief wordt, waardoor de notificatie verstuurd moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles op een rij, de 3 notificaties :

 

- zijn aangevinkt

- hebben 3 verschillen én de juiste icoontjes

- hebben alle 3, als omschrijving "Nieuwe ...... Caches" & "Log type(s): Publish Listing"

 

Zo ja, geen idee meer :no: . Ik zou zeggen, verwijder de 2 niet werkende en maak ze opnieuw aan :wacko:

 

Als je een snelle test wilt doen, kan je de afstand vergroten. Daardoor is er meer kans, dat er een nieuwe cache ( van dat type ) actief wordt, waardoor de notificatie verstuurd moet worden.

Dag Linkalovers,

 

dank je het meedenken. Ik ga ze opnieuw aanmaken met een straal van 50 km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook wel eens gebeurd is dat als je in de lijst kijkt van die plaats er niet altijd 'new' bij een pas geactiveerde Cache staat.

(Waarschijnlijk is hij dan al langer in omloop maar nog niet geactiveerd.)

Dan is het euvel dat hij (de notification) geen 'new' heeft om op te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die notification reageert niet op 'new', maar op een publish-logje. Dus ik denk dat die 2 los van elkaar staan.

Ik gok dat die 'new' slaat op de geplaatst-datum van de cache en aangezien die wel al oud kan zijn, die is door de owner aan te passen namelijk, kan het dus voorkomen dat er geen 'new' in de lijst komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ok.

 

Wel raar dat ook de Notifications daar niet op reageren dan.

En dat doet hij WEL als er in de listing 'New' bij staat.

bewerkt door ikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...