Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien een gekke vraag, maar kun je als owner van een cache zien wie jou pagina volgt?

Ik zie namelijk dat er een aantal gebruikers zijn die mijn pagina volgen en puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel willen weten wie dat zijn. Maar ik zie nergens een optie of dat dit mogelijk is. Vandaar mijn vraag.

Geplaatst

Als je caches "alleen voor Premium-leden" zijn kun je dat zien.

Niet wie ze in de watchlist heeft maar wel wie er allemaal op de pagina hebben gekeken.

• 1 year later...
Geplaatst

Het is al een oud draadje maar

Ik ben hier ook nieuwsgierig naar... niet dat het iets veranderd maar zou het best wel eens willen weten.

Ik heb alleen maar premium only caches liggen maar ik als CO kan dit niet zien wie deze op de volglijst heeft staan... Kun je als CO dit dan helemaal niet zien?

Groetjes!

Geplaatst

Hallo roykuh

Ik heb geen idee of je als cache eigenaar kunt zien wie jouw caches op de volglijst heeft staan.

Maar heeft dat dan zin? Misschien kiezen mensen jouw cache wel uit zonder hem op de volglijst te zetten?

Ik heb nog nooit caches op een volglijst gezet, ook geen premium member caches. Dat komt (waarschijnlijk) omdat ik zo niet zoek.

Meestal zoek ik caches in een omgeving waarvan ik denk dat er mooie natuur is, of een mooie binnenstad, of in een omgeving waar ik moet zijn voor een studiedag etc. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan lukraak caches open klik en even op de cachepagina kijk of het mij aanspreekt.

Geplaatst

Het is puur uit nieuwschierigheid ;)

Ik heb zelf ook wel eens een TB gevolgd en kreeg telkens een melding wanneer die gelogd was. De gene die een pagina volgt krijgt ook steeds een melding als er een log geplaatst wordt.

Geplaatst

Ik volg een cache na een DNF van mij.

Ik ben dan bijv. benieuwd of hij er écht niet lag of dat het gewoon aan mij lag.

Bij deze=> http://coord.info/GC5C14T bijvoorbeeld.

Na 5 DNF's lijkt hij er toch niet te zijn.

Helaas laat de CO het ook afweten (Last Visit:Sunday, 28 September 2014).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...