Spring naar bijdragen

Kaarten Op Garmin 20 Zetten.


Aanbevolen berichten

Bedankt zover voor alle antwoorden. Ga vooral door......met nuttig gebruik van het forum :wistling:

 

Ja, ik heb het SD kaartje uit mijn 60Csx in de Dakota gestopt.....leek me wel handig. Is allemaal Mapsource gerelateerd, maar blijkbaar werken niet alle Garmins hetzelfde.

Ik zal hem leeghalen en opnieuw vullen conform team Tabak.

 

Ook erg irritant is het niet kunnen uitlezen van de Dakota in Mapsource.......moet je weer Basecamp installeren, weer wat nieuws.

Je waypoints die je aanmaakt staan wel in de GPS maar je kan ze niet binnenhalen in Mapsource. Dat betekent twee programma's voor twee GPS-en van hetzelfde merk!

 

Dat verhaal van die profielen vat ik ook niet helemaal. De handleiding bij dit apparaat is echt heel summier.

Daar is dan dit forum wel weer handig voor, maar praktisch is anders.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vraag 1: Nu hebben jullie het over kaarten Nederland, Europa etc. die je op de Dakota cq. SD kaart zet. Maar geldt dat ook voor kaartdelen (dus de geselecteerde kaartendelen in Mapsource of Basecamp).

 

Vraag 2: klopt het dat Basecamp automatisch je reeds bekende kaarten uit Mapsource herkend wanneer je Basecamp downloadt in je map Garmin op de C:schijf van de PC/laptop?

Wel lastig dat je weer met twee programma's moet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan gewoon Mapsource blijven gebruiken. Doe ik ook met mijn Oregon 450t.

Je toestel doet namelijk alles met behulp van gpx-bestanden en die kan MS gewoon lezen.

 

Zelf aangemaakte waypoints worden bewaard in je toestel in de map \Garmin\GPX\ in een of meerdere bestanden die waypoints_<datum>.gpx heten (of zo iets).

Opgenomen tracks worden (zodra je je toestel aan de pc hangt) aangemaakt in \Garmin\GPX\Current\Current.gpx en als ze te lang worden komen ze in de map \Garmin\GPX\Archive terecht. Basecamp kijkt trouwens niet in de Archive-map.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...