Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik lees waar Barny zijn winst wil bijschrijven dan is enige moderatie inderdaad wel gewenst.

Geplaatst (bewerkt)

hebben we weer het woordjes Respect en fatsoen

Als elke cachelegger naar zijn bezoekers de zelfde waarden zou aanhouden dan bestond deze draatje niet eens omdat het wanproduckt waar het over gaat niet eens bestond

zolang er cachelegers zijn die het leuk vinden om hun ogen eens van de TV af te halen om naar een stakker te zwaaien die zich laat prostitueren een "puntje"

ben ik van mening dat ik ook totaal geen enkele moeite hoef te doen om via onduidelijke fatsoens omwegen mijn mening te ventileren, en het woordje respeckt naar zo iets kan ik al helemaal niet opbrengen

Barny

bewerkt door barny
Geplaatst

Vooropgesteld @Linkalovers.... Wij zijn geen specifieke Barny fans, we hebben reeds genoeg (schriftelijke) aanvaringen met hem gehad. Dat neemt niet weg, dat - hoe vervelend het soms ook uit de strot komt - hij soms wel een mate van gelijk heeft. Dat bevalt ons misschien niet altijd, maar dat hoort bij het voeren van een discussie.

In het onderhavige geval beschrijft hij op plastische wijze (hetgeen bij ons de lippen deed krullen... :-) ) wat er helaas maar al te vaak gebeurt, wanneer wij urenlang met een puzzel zijn bezig geweest en wij vervolgens het veld in trekken om te gaan scoren en dan bemerken, dat Ma en Pa Tabak onder een keukenraam terecht komen met als we pech hebben een zwaaiende cacheowner, naar jou wijzende kinderen (kijk, daar komen weer een paar dorpsgekken...) en een agressief blazende krolse rode kater.... Bij vele cacheowners stopt de fantasie als bij toverslag, wanneer de puzzel is opgelost....

Wij zijn het helemaal met je eens, dat de link tussen het projecteren en de krolse kater ver te zoeken is, maar... zoals hij zei.... wij kregen zijn aanbevelingen er als kadootje bij.... En omdat dit kadootje dus naar één van onze grootste ergernissen tijdens het geocachen in het veld verwees, kreeg dat deel van zijn berichtje van ons een :smartass:

Barny is een merkwaardige, dat staat vast en hij kan soms het bloed onder de nagels vandaan halen, maar hij plaatst bij tijd en wijle berichtjes, waarvoor Team Tabak naar dit forum komt, hetzij omdat wij ons er heerlijk aan kunnen stoten en met veel energie in de tegenaanval moeten of omdat wij een brede glimlach achter ons scherm niet kunnen onderdrukken.

Die emoties hebben de zogenaamde cafégangers binnen dit forum bij ons nog nooit naar boven kunnen halen..... Als er al een emotie boven komt drijven is het ergernis.....

En zo zie je, dat forumgangers berichtjes heel verschillend kunnen inschatten. En dat moeten we vooral zo houden! Heerlijk!

Geplaatst

Ongeacht wat of hoe je iets te melden hebt, je hebt het tegen een medemens. Respect en fatsoen is het minimum.....

Als je zo denk, over de wijze, hoe je moet communiceren op dit forum, dan is het tijd voor een moderator.

Als elke cachelegger naar zijn bezoekers de zelfde waarden zou aanhouden dan bestond deze draatje niet eens omdat het wanproduckt waar het over gaat niet eens bestond

zolang er cachelegers zijn die het leuk vinden om hun ogen eens van de TV af te halen om naar een stakker te zwaaien die zich laat prostitueren een "puntje"

ben ik van mening dat ik ook totaal geen enkele moeite hoef te doen om via onduidelijke fatsoens omwegen mijn mening te ventileren, en het woordje respeckt naar zo iets kan ik al helemaal niet opbrengen

Barny

• Top! 1
Geplaatst

WWW.bokt.nl is een forum over de ruitersport. Alles draait er om paarden. Op een dag laat een forumlid zich ontvallen dat hij een koe heeft gezadeld en dat hij het beest met veel plezier bestijgt. Eigenlijk rijdt het net als een paard, weliswaar niet zo snel maar wel heel comfortabel. Op een foto is hij te zien met rijlaarzen en een zweepje terwijl hij zijn koe de sporen geeft.

Nieuwkomers op het forum vinden het prachtig en vragen waar je zo'n zwart-wit gevlekt paard met horens en uiers kunt kopen. Verschillende mensen bieden daarop paarden aan, met horens en uiers, maar ook kleine forse exemplaren met krulstaarten en zelfs paarden op twee poten en met veren. Dat laatste wekt aanvankelijk verbazing, want hoe moet je zo'n klein paardje met twee poten en veren in vredesnaam berijden? Het arme dier zou verpletterd worden onder het zadel! Een ander nieuw forumlid toont aan dat het best kan en publiceert een foto van een klein wit paard met veren en twee kale poten. In het speciale zadeltje zit een ander paardje, een pluizig exemplaar met grote kraalogen, een wipneusje en lange oren. Races met deze kleine paardjes worden snel populair, net als het forum dat groeit en groeit ...

..

Veel oorspronkelijke forumleden zien de ontwikkelingen met lede ogen aan en moeten zich inhouden als er weer over een koe of kip wordt gesproken alsof het een paard is. Soms wordt de kolder hen teveel en zeggen ze er iets van. Dan krijgen ze direct de wind van voren. "Ach, daar heb je 'm weer op z'n stokpaardje. Blijkbaar moeten wij, ruiters, er iets van leren. Het is teleurstellend om te zien dat het zelfinzicht van 'draadjesverpesters' amper verbetert en zo hun negativiteit in stand blijft. En zoals gewoonlijk is het weer geheel off topic. Jouw opmerking heeft helemaal niets met de vraag te maken, man! Die gaat over het klutsen van paardeneieren! Iedereen beleeft de ruitersport op zijn eigen manier, dat is algemeen bekend. Snap dat nou eindelijk eens!"

Geplaatst

Ik dacht: eens even kijken of er nog iets zinnigs en aardigs wordt geschreven in dit topic.

En dan zie ik dat de topicstarter aanwezig is. Ben je niet geschrokken van al hetgeen jouw duidelijke vraag heeft teweeggebracht? Niets van aantrekken, ligt niet aan jou.

• Top! 1
Geplaatst

Ik lees nu pas allle reakties op mijn vraag! (Ik durf bijna geen vraag meer te stellen nu) Bedankt Birdy en alle andere mensen die me een beetje op weg hebben willen helpen. Zoals ik in mijn vraag al vermelde zijn we nog niet zo ervaren en nu weet ik dus dat ik ook de CO een bericht kan sturen met een vraag over een cache. Het liefst doen we multicaches in de natuur, maar soms zoeken we er 1 waar we vanaf huis even langs kunnen fietsen en dit was er zo eentje. We hadden nog nooit een cache gedaan met een ?. Vandaar deze omdat die binnen 1 km van ons huis schijnt te liggen.

Wij zijn zelf ook niet zo dol op voortuincaches en zijn al meerdere keren afgehaakt omdat we zo te kijk stonden.

Toch hebben we er al wel een paar keer een hele originele tussen gehad.

Ondertussen weet ik dat ik kan zien aan het aantal waarderingen wat waarschijnlijk een leuke cache is.

• Top! 2
Geplaatst

Gewoon je vragen blijven stellen!

Het vreemde op dit forum is, dat bij elk draadje een aantal randdebielen denken hun standpunten duidelijk te moeten maken.

Slepperini, het is heel goed dat je na alle tumult je gewoon weer even meldt!

Hou vol, en geniet van dit spelletje!

Antarctica

• Top! 1
Geplaatst

fijn dat je de goeie dingen er uitgefilter heb en al het andere geneuzel naast je neer legt,

blij dat je begrepen heb dat het niet om jou of je vraag ging

Barny

Geplaatst

Ga niet jezelf verloochenen.

..........bezoekende puntjes jagers............

..........vraag het de CO............

Geplaatst

Nu ik er toch ben: Vlinder, jouw bijdrage over crazy horses vind ik wel grappig net zoals eerder de vergelijking met blaasvoetbalelftallen. En Tabak zal wel in een deuk hebben gelegen, want hij heeft een partijdig gevoel voor humor. Maar ik vind wel dat je de spijker niet op zijn kop slaat zodat je de plank misslaat. We hadden het namelijk niet over het klutsen van paardeneieren, maar over negatieve peilingen. En ik heb het even nagevraagd bij een bioloog en die heeft mij verzekerd dat slechts zeepaardjes eieren voortbrengen, waarbij het vreemde is dat de mannetjes de eieren ontvangen van de vrouwtjes en in feite dus zwanger worden van de vrouwtjes. Jeetje, lijkt wel het verhaal van de mannetjeswolf die zwanger is van een vrouwtjesvlinder.

Geplaatst

Barny

Ja, dat heb ik je altijd al eens willen vragen. Het Gele Bussie, dat is toch in feite gewoon een soort rijdende voortuincache? Eentje die je niet kunt loggen zonder dat de chauffeur zich prostitueert? Hoe zit dat precies?

• Top! 2
Geplaatst

Diederikus kerel, je heb helemaal gelijk, hij was toendertijd opgezet om mede geocachers te ontmoeten, wat er tevens voor zorgde dat het enkele jaren geleden bijna zijn ondergang werd.

als je er echt geintreseert in ben wil ik jou de hele geschiedenis wel eens vertellen hoe het zat en hoe het nu zit

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...