MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Checkcheck dubbelcheck... Dus niet! Ligt het aan mijn verbinding/browser of ligt geocheck eruit? Liefs Domi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Ja,bij komt erop Google chrome kan geen verbinding maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 Hmmmmm, dan moet ik dus geduld hebben... Niet mijn sterkste kant Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Thread Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Je kunt natuurlijk ook gewoon op locatie gaan kijken of er een cache te vinden is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 :-) Uiteraard. Onze kinderen zijn daarvoor helaas niet zo gemotiveerd op de fiets. Anders was ik allang weg (en terug!) geweest :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 (bewerkt) ....Onze kinderen zijn daarvoor helaas niet zo gemotiveerd op de fiets.... Dat komt me bekend voor. Hetzelfde geldt voor (Geo-)wandelen. Alles mooi en aardig, maar als we een stukje terug moeten ( i.v.m. een foutje of omdat de GPS iets traag reageert ), dan is het bos soms bijna te klein On-Topic: GeoChecker nog steeds down: 21 mei 2013 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 Herkenbaar Linkalovers... We hebben ze inmiddels wel al aardig gedrild, vorig weekend hebben ze zonder moppers 18,3 km meegelopen (het was dan ook Moederdag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Herkenbaar Linkalovers... We hebben ze inmiddels wel al aardig gedrild, vorig weekend hebben ze zonder moppers 18,3 km meegelopen (het was dan ook Moederdag ) Knap hoor! Wij hebben 'het' maar opgegeven: we gaan nu vaak zonder de ( jongste 2 ) kinderen op pad. Extra voordeel: je 'loopt' veel stiller en daardoor heb je ook kans, dat je nog eens wat wild ziet. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 Wij gaan ook het liefst samen... geen vechtende kids over wie het eerst mag zoeken, geen teleurstelling doordat de ander het eerste gevonden heeft, geen "beurten" die je moet bijhouden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirkverschuren Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Via de broncode kan je nog steeds de link van de checker vinden en zo toch je coord checken. had hetzelfde probleem vanmiddag, toch nog drie caches kunnen caches kunnen checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 Bedankt voor de tips! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden