Spring naar bijdragen

Vakantietips?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

 

 

Wij gaan net als verleden jaar naar de Elzas in Frankrijk, prijzen voor het dagelijks leven zijn net als hier. Verblijf op een camping hoeft ook niet veel te kosten gewoon op zoek gaan een Muncipal.
Verder is het heerlijk cachen, lekker de bergen in en ruines van kastelen bezoeken!
En dat op maar 10 uur rijden (met caravan).

 

 

In de Elzas zijn er weer veel nieuwe caches bijgekomen dit jaar. Nogal wat series van tradi's, maar wel vaak in de natuur. Als je toch deze kanten uitgaat, dan vind je ook veel lost places caches in Moselle (tussen Luxembourg en Metz) op je route naar de Elzas.

 

geocaching bij Thionville, Moselle

geocaching in het noorden van de Elzas

 

 

Wij wonen in Drenthe en rijden dus vanuit Duitsland via Strasbourg Frankrijk binnen. Onderweg stoppen om te Geocachen doen we niet meer, dat is met caravan en meereizende peuter ook niet heel makkelijk.

Voor de vakantie heb ik al een aantal leuke wandelingen op het oog, Je verhaal over Thionville ga ik even onthouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens naar Schotland! Prachtige natuur, veel caches op geweldige plekjes en volgens mij voor jou een ideale temperatuur. Wij zijn er al 7 keer geweest (in mei-juni) en hebben heel weinig regen gehad. Is ook niet heel goedkoop, maar niet zo ver als Noorwegen en ik denk dat de natuur net zo mooi is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...