Jump to content
  • 0
MarcoDomi

Vakantietips?

Question

Hoi allemaal,

misschien staat deze post niet goed en moet ik toch onder "locaties" zijn...

Maar wij zijn van plan deze zomer ergens heen te reizen waar we (met de kinderen) ook lekker kunnen cachen.

Nu denken wij zelf aan Noorwegen, maar dat is ook duuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrr... Al valt het zeker nog niet af!

We hebben eigenlijk alleen nog in Nederland en België gezocht, dus we kunnen alle kanten uit.

Wat was jullie ultieme cache-vakantie? Het hoeft dus niet zo ver weg te zijn (bij voorkeur niet zelfs).

Liever geen al te warm land (als roodharige kan ik daar weinig mee, ik verbrand al in de schaduw).

Engeland valt af omdat we daar vorig jaar geweest zijn (en toen cachten we helaas nog niet).

Wij cachen het liefste in de natuur. Van het weekend ook weer een serie gedaan midden in de stad en tussen de hondenpoep en daar werden we erg ongelukkig van.

Liefs Domi

Recommended Posts

• 0

Het schijnt dat mijn bericht na een SQL foutmelding, verschillende keren is geplaatst. Excuses daarvoor!

• 0

Na een SQL foutmelding, staat mijn bericht er een paar keer teveel op, excuses daarvoor.

• 0

Probeer het anders een in Zuid Limburg..

niet zo zeer in de zuidelijke toeristengebieden, maar bijvoorbeeld ten oosten van sittard, en in die hoek..

• 0

Wij gaan net als verleden jaar naar de Elzas in Frankrijk, prijzen voor het dagelijks leven zijn net als hier. Verblijf op een camping hoeft ook niet veel te kosten gewoon op zoek gaan een Muncipal.
Verder is het heerlijk cachen, lekker de bergen in en ruines van kastelen bezoeken!
En dat op maar 10 uur rijden (met caravan).

In de Elzas zijn er weer veel nieuwe caches bijgekomen dit jaar. Nogal wat series van tradi's, maar wel vaak in de natuur. Als je toch deze kanten uitgaat, dan vind je ook veel lost places caches in Moselle (tussen Luxembourg en Metz) op je route naar de Elzas.

geocaching bij Thionville, Moselle

geocaching in het noorden van de Elzas

Wij wonen in Drenthe en rijden dus vanuit Duitsland via Strasbourg Frankrijk binnen. Onderweg stoppen om te Geocachen doen we niet meer, dat is met caravan en meereizende peuter ook niet heel makkelijk.

Voor de vakantie heb ik al een aantal leuke wandelingen op het oog, Je verhaal over Thionville ga ik even onthouden!

• 0

Kijk eens naar Schotland! Prachtige natuur, veel caches op geweldige plekjes en volgens mij voor jou een ideale temperatuur. Wij zijn er al 7 keer geweest (in mei-juni) en hebben heel weinig regen gehad. Is ook niet heel goedkoop, maar niet zo ver als Noorwegen en ik denk dat de natuur net zo mooi is.