Teckel Titus Geplaatst 4 mei 2013 Geplaatst 4 mei 2013 Ik heb in mijn GPS bestanden staan genaamd .gpx, 1.gpx enz. t/m 10.gpx die ik er niet meer uit krijg, ook niet via de verkenner. Ik ben ook al bij Waypoint in Leek geweest maar daar lukt het ze ook niet. Weet iemand raad?
Icemen4 Geplaatst 4 mei 2013 Geplaatst 4 mei 2013 http://www.javawa.nl/jdm.html probeer het hier eens mee!!
Verrijders Geplaatst 4 mei 2013 Geplaatst 4 mei 2013 Dit heb ik ook op mijn Etrex 30 gehad. Bij Waypoint in Vessem hebben ze het eruit gekregen door alles te resetten. (op dit moment zit er weer een .gpx in die corrupt is en er niet uitgaat)
MacDD Geplaatst 4 mei 2013 Geplaatst 4 mei 2013 Dit heb ik ook op mijn Etrex 30 gehad. Bij Waypoint in Vessem hebben ze het eruit gekregen door alles te resetten. (op dit moment zit er weer een .gpx in die corrupt is en er niet uitgaat) Is gewoon te verwijderen met een file-explorer.
Lighthouse777 Geplaatst 4 mei 2013 Geplaatst 4 mei 2013 Ik heb ook een bestand en krijg dat er met geen mogelijkheid uit, ook niet met windows verkenner.Bij Notter lukte het ook niet, dus ik laat het maar staan ... merk ik niks van en het staat er toch al een poos.Vraag me alleen af hoe dat er gekomen is, maar dat is weer wat anders.
Djoekster Geplaatst 5 mei 2013 Geplaatst 5 mei 2013 Ik heb dat ook wel eens met mijn mediaplayer ( popcornhour ) op een of andere manier raakt er data corrupt. ik kan de naam van het bestand bijvoorbeeld wel wijzigen maar niet deleten. Of de inhoud van een folder wel deleten maar de lege folder niet meer.
Teckel Titus Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Geplaatst 5 mei 2013 Bij Waypoint in Leek hebben ze het ook geprobeerd met JaVaWa Device Manager maar ook dat lukte niet.
Krimpenees Geplaatst 6 mei 2013 Geplaatst 6 mei 2013 Waypoints verwijder ik altijd via Basecamp. Werkt perfect
Aanbevolen berichten