Djoekster Geplaatst 25 april 2013 Geplaatst 25 april 2013 Ik vind het wel een strak ding waarmee je ook nog eens kan cachen..... alleen ik zou er geen 60 voor over hebben.
MacDD Geplaatst 25 april 2013 Geplaatst 25 april 2013 Met een paraplu er boven? Anders blijft je logrolletje toch niet droog? te duur. kost geld. heb ik er niet voor over.
gamdot Geplaatst 25 april 2013 Geplaatst 25 april 2013 (bewerkt) Met een paraplu er boven? Anders blijft je logrolletje toch niet droog? te duur. kost geld. heb ik er niet voor over. Maar wel euri's voor een titanium tandensteker? 25 april 2013 bewerkt door gamdot
@Wilbertoord Geplaatst 25 april 2013 Geplaatst 25 april 2013 Tsja, mocht ik nu echt oud zijn, van mijn zuurverdiende geld genieten, was dit dus echt wel een dingetje wat ik zou kopen!!! Bij mij gaat altijd alles kapot (kan ook aan mijn lompigheid liggen). Ik zou het liefst het hele huis van titanium hebben. Maar zonder gekheid. Echt een mooi apparaat. Ik heb toevallig net een mijnenveld gelegd pas geleden. Alleen al daarom is het het ideale kado voor mij.
Barry Geplaatst 26 april 2013 Geplaatst 26 april 2013 Nog nooit een prikstok nodig gehad om wat te vinden en heb al heel wat caches gedaan waarbij een prikstok aanbevolen was. Met zo min mogelijk op pad, is meer genieten, mijn motto.
ddvddv Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Geplaatst 30 mei 2013 Nogal controversieel, mijn titanium prikstokken. Toch al een paar verkocht, en nog maar enkele in de aanbieding. De advertentie was verlopen, dus nog maar een keer opnieuw geplaatst. Hij staat nu hier: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m682864880-zeer-moderne-titanium-mijnenprikker-geocaching-prikstok.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden