de kikkers Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 Daarnaast is Geoman een zeer spannende PM aan het lezen! Ik heb vanmorgen mijn schrijverstalent op hem losgelaten
barny Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 (bewerkt) Flaker91 Kerel, we hadden het over 5* cache's waar jij het over heb is een 4* omdat de faalende CO geen ruggegraad had en je heb me wel te pakken, ik heb de cache zelf niet uit de boom gehaald. pas na het ondertekeken ging ik met gevaar voor lijf een goed de trap op en plaatste de munitikist terug in zijn verblijfplaats en dat vind ik persoonlijk ook als een echte found tellen PS. ik voel me net Remi niemand ergert zich aan mij, ik heb geen PB gehad, ik moet meer mijn best doen denk ik Barny 23 april 2013 bewerkt door barny
Odlaniger Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 Daarnaast is Geoman een zeer spannende PM aan het lezen! Ik heb vanmorgen mijn schrijverstalent op hem losgelaten Jij ook al?
Diederikus Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 Daarnaast is Geoman een zeer spannende PM aan het lezen! Ik heb vanmorgen mijn schrijverstalent op hem losgelaten Jij ook al? Sommige volksstammen verwarren "ik erger mij" met "hij (M/V) ergert mij". Is gewoon een vorm van dislecci.
Odlaniger Geplaatst 23 april 2013 Geplaatst 23 april 2013 (bewerkt) Diederikus, hele volksstammen beheersen onze mooie taal niet. Maar dat is niet vreemd, want de logica ontbreekt vaak. Een bos bloemen, maar een bos uil. Voor de televisie zitten, maar achter de computer. Of op de computer. Liefje, waar zit je? Ik zit voor de TV zoals altijd. Arme TV. En waar ben jij? Ik zit achter de computer. Ben je verstoppertje aan het spelen? Zo kan ik nog vele voorbeelden geven, maar dan ben ik weer off-topic en heb ik mijn tweede waarschuwing te pakken. 23 april 2013 bewerkt door Odlaniger
Flaker91 Geplaatst 24 april 2013 Geplaatst 24 april 2013 Flaker91 Kerel, we hadden het over 5* cache's waar jij het over heb is een 4* omdat de faalende CO geen ruggegraad had en je heb me wel te pakken, ik heb de cache zelf niet uit de boom gehaald. pas na het ondertekeken ging ik met gevaar voor lijf een goed de trap op en plaatste de munitikist terug in zijn verblijfplaats en dat vind ik persoonlijk ook als een echte found tellen Barny Inderdaad, het is geen 5*, maar de rest klopte toch aardig En je bent de boom in geweest, dus telt ie in mijn ogen wel!
RandoLoup Geplaatst 25 april 2013 Auteur Geplaatst 25 april 2013 Twee geocachers kregen om bepaalde redenen een FOUND log aangeboden, voor een cache die ze alleen maar hadden gezien. Die cache is inmiddels verplaatst omdat die ook als T5 (met hulpmiddelen) niet veilig te bereiken was. Het is een populaire topic gebleken, gezien het aantal reacties. Maar ik zal in het vervolg wel de informatie naar de geocacher toe wel verbeteren. Door twee halve regels extra op de cachepagina te zetten, is voor iedereen alles duidelijker. meer
Linkalovers Geplaatst 25 april 2013 Geplaatst 25 april 2013 (bewerkt) ....de informatie naar de geocacher toe wel verbeteren. Door twee halve regels extra op de cachepagina te zetten, is voor iedereen alles duidelijker. Doe iedereen én jezelf een plezier: maak er gelijk 1 of 2 'goedlopende' regels van. Informatie verbetering door "....twee halve regels extra....", lijkt een beetje op half werk. Edit:Dikke vingers. 25 april 2013 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten