Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij kregen vandaag een voor ons vreemd mailtje van een ons onbekende medecacher met daarin de vraag of wij wat extra hints of de verstoptechnieken wilde prijsgeven over een serie caches die wij al gelopen hadden, maar die diegene nog van plan is te gaan zoeken. Dit onder het mom van "wij bereiden ons altijd heel goed voor".

Nou zijn wij niet zo geneigd om iemand die er nog helemaal geen moeite voor heeft gedaan zomaar extra hints te geven. En daarbij, waarom vragen ze het de CO niet? Omdat het misschien niet zo gebruikelijk en niet wenselijk is om dit te doen? Zo kunnen wij het ook....nou ja, bij wijze van dan.

Wat is wijsheid in deze, het is niet zo dat we een ander niet willen helpen....

Geplaatst

Hallo Wuppie,

Kan je me een hint geven?

En hoe is de cache gestopt?

Ik hoor graag van je.

Vr Gr,

Keske27.

Geplaatst

Doorverwijzen naar de cache-owner, met daarbij de vraag "Hoe zou je het zelf vinden als anderen bij Jan en Alleman info gaat vragen zonder jouw als cache-eigenaar te raadplegen (stel ze zouden een cache hebben)".

Helaas is deze manier van "voorbereiden" steeds meer schering en inslag aan het worden.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst

Zoals Wuppie het beschrijft is het natuurlijk "not done". Maar als je al eens bij een cache geweest bent en je kunt hem niet vinden, dan is er niets mis mee om de cacheowner om een extra hint te vragen. Helaas moet ik er wél bij zeggen, dat het onze ervaring is dat een antwoord bepaald niet altijd gegarandeerd is.... Mocht je na een aantal dagen nog geen reactie hebben, dan zie ik niet in waarom je je vraag niet aan een medecacher zou kunnen stellen.

Maar als een vorm van voorbereiding???? Dat laten we maar over aan de meest fanatieke puntenjagers..... Want het lijkt op een vorm van tijdsbesparing om er zoveel mogelijk te kunnen doen op een dag... Denk je niet?

Geplaatst

Kneusjes en nepcachers niet doorverwijzen naar de CO, a.u.b. Zelf netjes terugschrijven dat je hen niet kunt helpen omdat je een ander spel speelt.

• Top! 1
Geplaatst

Hallo Wuppie,

Kan je me een hint geven?

En hoe is de cache gestopt?

Ik hoor graag van je.

Vr Gr,

Keske27.

whaha kees

BOMMENLEGGER

mijn caches zijn verstopt ! als jij ze gaat zoeken zal ik een dag van te voren een pijl erbij plaatsen.

of beter ik ga met je mee dan kan ik ze aangeven !

Geplaatst
Mocht je na een aantal dagen nog geen reactie hebben, dan zie ik niet in waarom je je vraag niet aan een medecacher zou kunnen vragen.

Ik ben er van overtuigd dat dat nu de reden niet is. Deze CO is heel attent naar andere cachers en zorgt goed voor zijn caches.

Geplaatst

Zoals met alles in het leven.... Je hebt goede CO's en je hebt slechte.... Maar ik denk niet dat men jullie benaderd heeft, omdat de CO niet geantwoord zou hebben. Men wilde gewoon proberen op een snelle manier aanwijzingen te krijgen, zodat men de volgende dag als een speer langs alle caches zou kunnen racen.... We zijn dit soort types maar al te vaak al tegengekomen. En je hebt gelijk om geen medewerking daaraan te verlenen.

Geplaatst
Wuppy,

Bedankt voor de hint en voor het beschrijven van de cache behuizing.

Groet,

Keske27

Hallo Keske,

Ik stel voor dat ik bij een volgende gevonden cache ook jouw naam bijschrijf, want dit is zo omslachtig! Log je zelf op internet of wil je mij jouw inloggegevens doorgeven?

Groeten,

Wuppie

Geplaatst

wat een onzin weer allemaal, ik mag toch verwachten dat we allemaal als volwassen mensen zelf bepalen wat we doen

of we wel wel of geen hints geven, of we wel of niet om hints vragen of we wel of niet loggen

hier op het forum komen allen de"heilige boontjes" die vooral aan veel borstklopperij doen, de echte doorsnee cacher zie je hier niet

het antwoord is al duidelijk nog voordat de vraag gestelt word

Barny

• Top! 1
Geplaatst

Barny, ik ben het wel met je eens dat het forum waarschijnlijk geen goede afspiegeling is van de gehele cachegemeenschap. Want er is op dit forum dan ook nog niemand die aangeeft dat hij/zij vindt dat het klakkeloos uitwisselen van cachegegevens gewoon moet kunnen, terwijl het wel gebeurd. Wat is dan schijnheilig?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...