rien51 Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 (bewerkt) Kan iemand aangeven wat de beste manier is om geocaches naar de gps te versturen? Ook een enkele gc lukt niet door via de rechtermuisknop op de betreffende cache deze naar mijn gps te zenden. Hoe wel? Ik bedoel dus via GSAK 3 april 2013 bewerkt door rien51
Flaker91 Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Als je heel gericht een of twee caches wil doen: Via de site en op het losse icoontje klikken op de listing of in de cache-lijst. Hele gebieden via gpx-files en evt. GSAK?
Martinus1000 Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Welke GPS heb je? Voor de Garmin's is een plugin beschikbaar. http://software.garmin.com/nl-NL/gcp.html
rien51 Geplaatst 3 april 2013 Auteur Geplaatst 3 april 2013 Ik bedoel dit dus via GSAK en ik heb een garmin gpsmap62s
StefandD Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Wat gebeurt er? Krijg je een foutmelding? Zie je hem niet in je gps? Heb je er niet te veel caches in staan? Hoe ver is de cache bij jou vandaan? Caches die ver weg zijn worden niet getoond. Kijk in de map \Garmin\GPX\ op je gps. Daar zou een bestand moeten staan met als naam de code van de cache, dus iets als GC12345.gpx.
terp1234 Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 De beste manier vanuit GSAK is met de macro GarminExport.gsk. Met als extra tip om Send Child point as POI aan te zetten. Het is een super macro.
gluppie Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 sluit me helemaal aan bij de woorden van terp1234. superhandige macro en als je de childpoints idd als poi verstuurd dan kun je aanzienlijk meer caches naar je gps versturen
rien51 Geplaatst 5 april 2013 Auteur Geplaatst 5 april 2013 dank voor jullie antwoorden, aan macros was ik nog niet toe maar ga daar naar kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden