team-koksi Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Afgelopen maanden enkele whereyougo caches gelopen ,erg leuk. Hiervoor gebruikte ik mijn smartphone, samsung galaxy s 2. Eerst de cartridge downloaden op de pc en vervolgens kopieren op de SD kaart van de smartphone. Na het downloaden van nieuwe software voor de phone werkte het geheel niet meer. Bij "start " krijg ik de tekst te zien "Geen wherigo cartridge beschikbaar. Voeg cartridge bestand (x.gwc) toe in /storage/sdcard0/external_sd/whereyougo/map Gehele structuur opgezet, de cartridge s zijn aanwezig op de sd kaart maar hij ziet ze niet . Wat gaat er fout? Wij kan me helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gluppie Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 ik weet niet of het volgende je helpt, maar ik had ongeveer hetzelfde probleem met de S3. Uiteindelijk is het mij gelukt via het Kies programma van samsung. Dit programma werkte bij mij niet via de laptop, maar na het installeren van KiesAir uiteindelijk wel. via Kies lukte het mij om de cartridge te kopiëren in de daarvoor bestemde map, en herkende vervolgens de app van whereyougo de cartridge. hopelijk heb je hier iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Bij mij werken ze als je ze in de map /Whereyougo/ (dus niet in Wherigo/Map/) zet. Vanaf de PC: Computer\GT-Ixxxx\Phone\WhereYouGo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Het luistert aardig nauw in welke map je ze zet. Het is een minpunt van de applicatie dat je de map niet in kunt stellen. Dus gewoon proberen en op allerlei plekken in die whereyougo boom die cartridges neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elmo1979 Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 De map waar je ze in moet zetten is de WHeryougo map van je smart phone geen mappen aanmaken een keer het progje openen en sluiten en als het goed is herkent hij ze daarna direct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 na het paasweekend kan ik bevestigen dat het helpt om de cartridge in de whereyougo-map te plaatsen en niet in een of andere submap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Vraag over de samsung galaxy tab3 Uiteindelijk het draaiende gekregen op de wheryougo map zoals hierboven aangegeven. Helaas... De cardridge start , maar als ik op START druk loopt wheryougo vast en stopt het programma , dit met eender welke cardridge?? Op mijn galaxy ACE draait het wel , maar daar wil mijn gps geen lock vinden??? Is er een alternatief programma te vinden voor wherigo's op android? Ik hoor dat de makers van wheryougo de ontwikkeling hebben stopgezet! dagger38 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 wheryougo is beste en enige app voor de android foon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoekster Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Jups, de enigste *zucht* Binnenkort maar voor de 3e keer de "koninklijke liefde" http://coord.info/GC2GRKQ proberen. Geen echte problemen met de app ( op de Samsung S3 ) en met het laden van de cartridge, maar de app crashde op 3/4 van de route en alle opgeslagen punten waren verdwenen. Ook de reeds opgeslagen punten van de eerste poging. Ergo weer bij het begin opnieuw beginnen, maar de zin in deze cache is dan toch even wat minder op dit moment. Binnenkort maar met 2 smartphones deze beslechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silly walker Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Jups, de enigste *zucht* Binnenkort maar voor de 3e keer de "koninklijke liefde" http://coord.info/GC2GRKQ proberen. Geen echte problemen met de app ( op de Samsung S3 ) en met het laden van de cartridge, maar de app crashde op 3/4 van de route en alle opgeslagen punten waren verdwenen. Ook de reeds opgeslagen punten van de eerste poging. Ergo weer bij het begin opnieuw beginnen, maar de zin in deze cache is dan toch even wat minder op dit moment. Binnenkort maar met 2 smartphones deze beslechten http://www.appbrain.com/app/wheretogo-cartridge-downloader/com.connectutb.wheretogo http://www.appbrain.com/app/wheretogo-cartridge-downloader/com.connectutb.wheretogo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Wat heeft dit met een crashende cartridge te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden