Spring naar bijdragen

Wat Is Wijsheid


de wrange

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom, ik wil dit jaar voor een camping diverse gps tochten gaan uitzetten.

Nu ben ik aan het kijken welke gps ik het beste kan aanschaffen, denk zelf aan de garmin etrex of de etrex venture hc.

wat mijn opvalt is dat de prijzen van de etrex H gebruikt best hoog liggen ( voor iets meer koop je de nieuwere etrex 10 ) zijn deze zo goed dan.

de garmin venture HC wordt voor bijna het zelfde geld aangeboden terwijl deze toch meer mogelijkheden heeft.

wie kan me helpen met een keuze en waarom.

denk er ca 5 a 10 nodig te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zoveel GPSen kopen is een dure investering. Dus zoals Flaker zegt, je kunt ze huren. Een andere optie is gebruik te laten maken van een smartphone als het maar om een eenmalig cache-avontuur gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huren is geen optie, wil ze zelf ook verhuren.

wij doen horeca op camping en gaan diverse tochten uitzetten.het kan dus gebruiken dat we per direct nodig gaan hebben en dan is huren geen optie.

Maar waarom blijven de etrex H in verhouding zo duur..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe de horeca al ruim 3 jaar op deze camping, en wilde nog wel even doorgaan.

camping ligt in (tussen) de bossen, dus mooie plek voor gps spellen dacht ik.

mocht iemand willen helpen met het uitzetten en begeleiden, wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

( plaats : Doetinchem)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...