DanPan Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 (bewerkt) Sinds woensdag is er nu ook een souvenier beschikbaar voor Nederland. Additional Information: The Netherlands is a country in northern Europe, with territories in the Caribbean. The capital city of Amsterdam is also the cultural-capital of the country, with numerous museums, canals, and “coffee” shops. If you decide to take your geocaching adventure into the countryside, be sure to check out the country’s numerous windmills. Overzicht van de andere nieuwe souveniers: http://blog.geocaching.com/2013/02/new-geocaching-souvenirs-celebrating-2-million-active-geocaches/ 6 maart 2013 bewerkt door DanPan
antarctica Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Gelukkig zitten mijn cachesouvenirs in mijn hoofd! En die zijn aanzienlijk mooier dan dit flutding. Antarctica 2
terp1234 Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Ach ja, het is maar een symbooltje. Maar ik zag dat er naast Nederland spontaan ook souveniers van Noorwegen, Zweden, Oostenrijk en Frankrijk erbij waren gekomen.
JandeBeHanger Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Ik heb inmiddels 8 van die dingen. Hoe ik er aan kom weet ik niet, laat staan dat ik weet hoe ik er af kom
wolojoli Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Ik heb inmiddels 8 van die dingen. Hoe ik er aan kom weet ik niet, laat staan dat ik weet hoe ik er af kom Gewoon niet naar kijken, dan zitten ze ook niet in de weg.
jeroen78 Geplaatst 7 maart 2013 Geplaatst 7 maart 2013 Zijn gekomen doordat je in die landen een cache gelogd hebt.
Team Professor X Geplaatst 7 maart 2013 Geplaatst 7 maart 2013 Leuk, gewoon accepteren dat je zegeltjes krijgt bij je geocache boodschappen! Nut en noodzaak zijn bij dit hele spelletje toch al vanaf dag 1 een discussie?
De Oliva's Geplaatst 7 maart 2013 Geplaatst 7 maart 2013 De text is wel weer mooi vooroordeelbevestigend, koffieshops, molens en zo.... ja hoor, da's Nederland....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden