Spring naar bijdragen

Igeoknife


rien51

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Open Itunes. Hang je iPhone of iPad aan de computer. Ga dan naar jouw apparaat. Vervolgens naar Apps. En dan moet je even helemaal naar beneden scrollen. Daar zie je dan de optie om databestanden aan iGeoknife toe te voegen. Ik haal eerst altijd de oude bestanden weg en vervolgens voeg ik de nieuwe toe. Dan weet je zeker dat je het actuele materiaal hebt. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het spijt me maar ik zie nergens op mijn laptop in itunes bij de vertoonde apps de mogelijkheid om naar beneden te scrollen en zie dus ook niet de optie om databestanden aan iGeoKnife toe

te voegen. of moet ik op de ipad dit doen en hoe dan?

 

had in itunes een aantal instellingen veranderd zodat de scrollmogelijkheid er niet meer was, sorry. de zijbalk was verborgen.

gaat niet lukken want itunes geeft iedere keer een foutmelding als hij synchroniseert. ziet daardoor alleen boeken, muziek, tvprogr en films maar

geen apps en itunes kan ook niet bepalen welke apps op de ipad zijn geinstalleerd zegtie.

bewerkt door rien51
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou willen voorstellen om iTunes eens helemaal te de-installeren (ook de verwijzingen in het register weghalen) en dan opnieuw te installeren. Ik heb al die problemen niet, die jij hier boven aankaart. Als jij allemaal foutmeldingen krijgt, dan zit er bij jou iets scheef. Wát dat is, kunnen we hier vandaan niet zien. Wij kunnen dus ook moeilijk adviseren wat je verder moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heeft geholpen, itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu synchroniseerde hij wel de laatste apps dus ook igeoknife en toen heb ik heb sqlite-bestand uit gsak waar ik een paar honderd caches in had zitten via pq kunnen overzetten naar de ipad. mijn dank is groot t.t.

bewerkt door rien51
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kun je ook in igeoknife enkele caches van je iphone verwijderen/ uit je databasa halen? mij lukt dat namelijk niet.

of moet je dan de orginele database aanpassen en even opnieuw importeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

ok, en weet jij (of iemand anders) toevallig ook:

 

* hoe exact het rechtstreeks loggen via igeoknife gaat? De found komt nu wel in de vorm van een smiley, maar niet op .com

* hoe je het geocache.visits.tekst bestand kunt opschonen/ legen? Nu zie ik steeds alle founds, en ik zou het liefst diegene zien di enog niet gelogd zijn.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik vond op de site van gsak deze macro maar ik krijg dan de bestanden in weer een aparte dir. Ik denk dat het toch mogelijk zou moeten zijn om dan de juiste dir te geven? Dus bijv naar de dropboxdir. En dan heb ik iTunes toch niet nodig? Want nadeel vind ik dan, dat ik de iPad fysiek moet koppelen aan de pc. ZOu toch ook draadloos moeten kunnen. Maar hoe? Iemand die me dat kan uitleggen?

 

ALvast dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...