Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Het is toch een eigen verhaal en het is aan de co hoe het verhaal wordt. er zijn mooi en minder mooie

Dat zie je ook terug in favo die sommige wel krijgen en andere niet .

#stekelbaars En inderdaad JIJ hoeft ze niet te zoeken

Geocaching is geen wedstrijd maar een hobby die je MAG doen

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst (bewerkt)

"Cache pages cannot require, and should not strongly encourage, the placement of new caches. This is considered an agenda and the listing will not be publishable."

Staat er op de CACHEPAGINA dan een oproep om zoveel mogelijk te plaatsen? Nee, het staat op dit forum......

Ik zie het ook als geintje en die van Ede gaat over drie maanden dan ook weer het archief in.

bewerkt door team nessa
Geplaatst

Precies, ... hips ... als we maar lol hebben! Gooi hier maar neer, we vinden en loggen het wel ... hik. Het hoeft niks te betekenen of toe te voegen ... hips ... als we maar veul kunnen rapen ... hik. Niet moeilijk doen, het is tenslotte bijna carnaval! Dus in de polonaise allemaal en zing: "Handen op de schouders, glazen vol! En we pakken nog een puntje voor de lol! Misschien wel 1000 want er is voor elk wat wils, dus ober doe mij nog een hele grote pils. Alaaf!"

• Top! 2
Geplaatst

Precies, ... hips ... als we maar lol hebben! Gooi hier maar neer, we vinden en loggen het wel ... hik. Het hoeft niks te betekenen of toe te voegen ... hips ... als we maar veul kunnen rapen ... hik. Niet moeilijk doen, het is tenslotte bijna carnaval! Dus in de polonaise allemaal en zing: "Handen op de schouders, glazen vol! En we pakken nog een puntje voor de lol! Misschien wel 1000 want er is voor elk wat wils, dus ober doe mij nog een hele grote pils. Alaaf!"

Dat maakt mijn ochtend weer goed :D

Geplaatst

LOL.

Ik zat vanmorgen wat voor me heen te simmen en werd weer eens extra treurig van een paar reacties hier.

Gelukkig zijn er ook nog die snappen dat het om een hobby gaat en Vlindertje maakt het helemaal weer goed.

Kom op met die STIPPEN. Ik heb er al ééntje.

Geplaatst

Wie is stekelbaars?

Heeft wel een profiel maar heeft nog geen cache gevonden.

Blijkbaar iemand, die anoniem berichten wil posten.

Waarom ventileer je je mening niet gewoon onder je 'eigen' naam?

Daar is niks mis mee hoor!

Wie is Vlindertje?

Heeft wel een profiel maar heeft nog geen cache gevonden.

Blijkbaar iemand, die anoniem berichten wil posten.

Waarom ventileer je je mening niet gewoon onder je 'eigen' naam?

Daar is niks mis mee hoor!

• Top! 2
Geplaatst

Nogal impertinente vragen, RvU. Waarom post JIJ hier niet onder je eigen naam? Omdat we hier allemaal anoniem zijn, zodat we vrij onze mening kunnen geven, want dat is waar het op een forum om gaat. En op dit forum ventileer ik mijn mening onder de naam Vlindertje al heel wat langer dan jij caches raapt.

Erg kortzichtig om aan het feit dat ik niet online log de conclusie te verbinden dat ik geen caches gevonden heb. Copy-paste gaat je trouwens makkelijk af, dus zet nog maar een paar stippen op de kaart.

Geplaatst

Nou, RvU heeft toch wel een stip ... eh ... punt hoor. Natuurlijk hoef je hier niet je NAW-gegevens neer te zetten maar ik vind het wel zo netjes om hier hetzelfde alias te gebruiken als je accountnaam bij gc.com.

Dubbele anonimiteit, om het maar zo te omschrijven, roept bij mij altijd enige scepsis en weerstand op en daar ben ik vast niet de enige in.

• Top! 4
Geplaatst

Helemaal mee eens. Vlindertje heeft sinds 2004 een account bij geocaching.com. Ben benieuwd of dat ook geldt voor mijn Engelse dubbel anonieme naamgenoot. De eenzame cowboy, die op alle fora grossiert in pseudoniemen, laat ik maar buiten beschouwing.

Geplaatst

Vlindertje Ik post hier wel onder mijn eigen naam hoor: RvU staat voor Richard van Urk.

'Vrij' je eigen mening geven kan heel goed onder de account-naam waaronder je ook je gevonden caches logt.
Ik ben bestuurslid van o.a. een voetbalvereniging en anonieme brieven, mails etc. worden door ons niet serieus genoemen, wat heet, die worden niet eens in behandeling genomen.

Je mening over, naar wat lijkt een nieuw carpool-cache-fenomeen lijkt te gaan worden, is duidelijk, legaal en net zo legitiem als de mijne (ik vind het wel een grappig initiatief).
Blijft mijn vraag waarom werken met twee accounts?

Geplaatst

RvU zijn initialen en je geeft nu pas prijs dat die staan voor je eigen naam: Richard van Urk. Prima, maar namen doen er niet toe. Het gaat om meningen. We verschillen van duidelijk van mening over nieuwe cachefenomenen. Dat mag je ter discussie stellen. Kun of wil je dat niet, reageer dan ook niet en probeer niet op andere manieren je gram te halen. Forumleden met een mening die jou niet zint in een kwaad daglicht zetten door te suggereren dat zij met een dubbele identiteit de discussie manipuleren is beneden alle peil.

Geplaatst (bewerkt)

Je hebt gelijk sprinkhaan.

Ik ga ook niet verder in discussie met Vlindertje hierover.

De belangrijkste voorwaarde voor een zinvolle discussie is het ingaan op de argumenten, die door de ander worden aangedragen.

Als aan die voorwaarde niet voldaan wordt kun je de discussie beter stoppen.

Er wordt me nogal wat voor de voeten geworpen in een paar regels: ik stel impertinente vragen, ik raap caches, ben erg kortzichtig, probeer mijn gram te halen, zet forumleden in een kwaad daglicht, suggereer dingen en handel dus beneden alle peil. En dat terwijl ik alleen maar de vraag stel waarom niet gewoon je eigen mening onder je 'eigen' account te berde brengen?

Als daarop geen antwoord gegeven wordt is verder discussie zinloos.

Terug naar de stippen op de kaart; ik vind het een leuk initiatief!

bewerkt door RvU
  • Top! 1
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...