Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

geef me een reden waarom ik dat zou willen doen, ik heb net in een ander draatje geleerd dat de CO bepaald, en ik dacht te bepalen: zoek het zelf maar uit :)

Barny

Geplaatst (bewerkt)

Nee Barny, je erkent helemaal niet dat de CO bepaalt. Jij bepaalt hoe je cached. En nu bepaal ik hoe ik jou cache ga ontmaagden. Dus kom op met die coòrdinaten.

Edit: coördinaten moet zijn: filmkokerlocaties.

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst

geef me een reden waarom ik dat zou willen doen, ik heb net in een ander draatje geleerd dat de CO bepaald, en ik dacht te bepalen: zoek het zelf maar uit :)

Barny

Ach ja Barny, net zoals je aangeeft NIET te gaan zoeken naar Mille gaan er toch twee stoethaspels op stap! Hoe moeilijk moet je het maken dan??

Geplaatst

Dus je naam in het logboekje is heilig ?!?

Yup, zoals groundspeak het zelf zegt: een fysieke log in het logboekje rechtvaardigt een found log van je ervaringen op de cachepagina, ec. etc. etc.....

.....

Dus mijn (persoonlijke) waarheid is dat het doosje wat ik zelf vind en kan vinden het geocachen is zo als ik het wil beleven, etc. etc. etc......, aan mijn logs over de cache zal de CO meesteal wel tevreden zijn

Barny

Dus.....ga gewoon naar dat coordinaat en als je in staat bent op zodanige wijze de cache te openen dat deze intact blijft voor de volgende vinder (een beetje slotenkraker moet dat toch kunnen?) kun je heel de rest vergeten en mag je van Barny...geheel volgens zijn spelregels gewoon loggen, zonder je aan de "voorwaarden" van de CO (heej, das ook Barny?) te houden.

Yup...je naam in het logboek is heilig.... maakt niet uit hoe die daar gekomen is. (zolang je hem zelf plaatst natuurlijk.....toch?)

Geplaatst

Om dit draadje weer een draai richting on-topic te geven, het valt me vandaag op dat op googlemaps en google-earth enkele stippen van locatie zijn veranderd. Gisteren waren deze locaties nog elders. Op gpscoordinaten.nl zie ik nog wel de 'oude' stippen. Zijn er meer die dit is opgevallen? Lekker als de stippen met regelmaat van locatie veranderen.

Geplaatst

Dank Barny, ik ben al wezen kijken! Zeker een grapje van je, er lag geen filmkokerte, maar een petling.

Om dit draadje weer een draai richting on-topic te geven, het valt me vandaag op dat op googlemaps en google-earth enkele stippen van locatie zijn veranderd. Gisteren waren deze locaties nog elders. Op gpscoordinaten.nl zie ik nog wel de 'oude' stippen. Zijn er meer die dit is opgevallen? Lekker als de stippen met regelmaat van locatie veranderen.

Hidde, bespaar de teleurstellingen en negeer deze serie tenzij je punten wilt scoren, maar zelfs dat kan op een leukere manier.

Geplaatst

Twin Peaks, als je de betreffende cache gaat loggen, wil je mijn naam ook even in het logboek zetten?

Naam in het logboek is gelogd.

Antarctica

Sorry Ant...ik had je graag geholpen, dat weet je..maar ik heb zo mijn principes...haha..of voorwaarden...zeg maar.

Ik vind dat je je naam wel zelf in het boekje moet schrijven.

Als je me even je adres mailt, stuur ik het boekje naar je op.

(doe ik er zolang wel een "boguslog"-boek in)

• Top! 1
Geplaatst

Yes, goed idee! Iedere belangstellende kan zich melden bij TP, hij noteert alle namen in het logboek. Wel pennen met verschillende kleur schrijfinkt meenemen en afwisselend met links en rechts schrijven, anders heeft de CO het door.

Geplaatst

Nee, :nono: zelf je naam in het logboek zetten!! We sturen het boekje wel in het rond.

Oh nee....dat mag niet van Groundspeak, want dan wordt de cache stiekem een Hitch-hiker. (he...verdraaide regeltjes ook! :blush: )

Geplaatst

laat ik jullie de moeite besparen ik neem het/een logboekje mee naar allerhande events dan echt kan iedereen hem loggen.

dat ik dan logjes krijg van "gezien op het event" neem ik maar voor lief, ik zal dan wel genieten aan de gedachte dat ik die loggers weer een een puntje voor hun statestieken heb geholpen, want daar draait het tegenwoordig steeds meer om

Barny

Geplaatst (bewerkt)

Waar gaat dit draadje ook alweer over..

ik weet het niet meer Jullie ??

ps

welk event gaat dat worden dan ben ik er ook ..

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst

Het draadje gaat over de stippencaches, want dat idee vind jij leuk. Toch?..... :-) Als de maatstaf bepaald wordt door de cache, die een paar dagen geleden tegen een boom op een parkeerplaats in een dorp hier dichtbij is geplaatst (en dat is een net woord voor iets wat er in werkelijkheid is gebeurd....) dan zijn WIJ er in ieder geval meteen klaar mee. Die STIP voegt helemaal niets toe aan de hobby die geocaching heet. Maar we geven het nog een kans bij een mogelijke tweede plaatsing hier in de buurt.... Misschien zijn we tegen het verkeerde exemplaar aan gelopen....

• Top! 1
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...