denisedenhelder Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 ik ben op zoek naar iemand die in den helder woont en een actief lid is van geocaching.ik heb 2munten in een hoesje gevonden dus ik denk dat iemand dat verloren heeft want het lag op straat.woont u in den helder stuur me dan een bericht met u adres en dan gooi ik hem in de brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Chaos74 Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ben woonachtig in Den Helder en we zijn niet zo heel lang bezig met cachen maar toch al 145 op onze naam. Ik wil ze best van je overnemen om ze weer in omloop te brengen, of in ieder geval te zoeken naar de rechtmatige eigenaar. Mijn adres geef ik liever niet zo, maar maar wellicht kunnen we ergens afspreken. Groetjes Jessica (Team Chaos74) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denisedenhelder Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2013 je kan je adres ook via een berichtje doorsturen als je op me naam druk dan gooi ik ze gewoon in de brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Je hebt DM MMJJT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sporenrondalkmaar Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Hulde aan de vinder en de moeite nemen om ze op de juiste plek weer terug te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denisedenhelder Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2013 ik heb het adres van bessica_up74 ontvangen dus ik gooi ze zodra ik daar in de buurt ben in de brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Ook prima, als ze maar weer in het spel komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denisedenhelder Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 ik heb ze bij bessica_up74 in de brievenbus gedaan ,groetjes denise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Chaos74 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Denise heel erg bedankt, ik ga het uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Chaos74 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik heb gekeken en het is een raar verhaal. 1 tb stond als vermist, de ander was al 2 jaar bij een cacher in z'n bezit de bij zijn log al aangaf niet te weten wat hij er mee moest doen!!?? Ik heb ze beiden gegrabbed en log gemaakt voor de eigenaars met mijn verhaal, en een foto erbij van de TB / Coin. Er raakt heel veel kwijt en toch duiken er zomaar een paar weer op... toch weer fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 linkje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Da's nou weer leuk en netjes gedaan. Complimenten voor de vindster en Jessica! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Chaos74 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik zal de linkjes proberen te plaatsen... http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2996911. Deze eigenaar was heel blij met het vinden van zijn coin. Aardig bedankje gehad. Leuk http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=1882829. Hier nog niks van gehoord. Hopelijk werkt het..... Ik heb de laatste retriever uit Den Helder, nog niks gestuurd. Geen idee hoe ik dat nou moet aanpakken. Misschien zou ik dat nog moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Goeie actie! Voor wie de linkjes niet kan volgen, gewoon de . aan het eind weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden