Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 He Od, hoe weet jij nou weer dat ik naar Den Helder ga? Volgens de NS is het 2:35 uur reizen naar Den Helder, er van uit gaande dat je in Tiel woont. Enm hoe ik bij Tiel kom, geen idee. Helmine, doe maar Bushmills. Is me wel een puntje waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Een dubbele Bushmills voor Od. Iemand anders ook nog een glas? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Door al dat gecaramba loopt de pc steeds vast. Effe opnieuw opstarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Een dubbele Bushmills voor Od. Iemand anders ook nog een glas? Doe mij er ook maar ééntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 En een dubbele Bushmills voor Died. Als we nou maar niet met een dubbele tong gaan praten. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Als we allemaal met een dubbele tong praten heeft niemand het in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Echt echt niet niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Tegen die tijd luistert toch niemand meer dus dan maakt het niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Stamgasten: ik wil eigenlijk óók wel een puntje verdienen. Wie mag ik iets te drinken aanbieden!\ JE hebt een pm retour Tov. Succes 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died, je nieuwe locatie is al een stuk aannemelijker: op de parkeerplaats van een gemaal. Kikker, je hebt van mij een punt voor de muts. Zogeheten puntmuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died, je nieuwe locatie is al een stuk aannemelijker: op de parkeerplaats van een gemaal. Ja, dat is de dichtsbijzijnde cache. Ik wil het inbrekers ook niet al te makkelijk maken als ik ben cachen. Het is trouwens in een heg, dus wel toepasselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Od, je glas is weer helemaal vol Mag ik nog een lekkere cocktail? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died is zijn eerste (virtuele) cache aan het uitzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Doe mij nog maar een muntthee. Ik ga vanavond vroeg naar bed. Mijn planning wordt steeds ongeloofwaardiger Vanavond maar eens vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Een multi met een container zo groot dat er een voordeur in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten