Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Nee, die wil alleen maar zieken. De zieligheid ten top. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Wie wil er verzieken? Als je ziek bent, is dat al erg genoeg. Maar ja,dat vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Inderdaad Kikker. En daarom hebben we al eens wat gezegd over die persoon. Helaas weet ie dus niet van ophouden. Maar ik heb een lekkere cocktail voor je gesjeekt. Laten we die maar eens nemen. 15 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 MIsschien wil die persoon zichzelf voor de gek houden? Jullie kennen hem nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 MIsschien wil die persoon zichzelf voor de gek houden? Jullie kennen hem nog wel. Moeilijk leerbaar die persoon? Lekker hoor...een cocktail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Hij schrijft wel steeds langere logjes. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Doe mij maar een kopje muntthee. Vandaag gewoon gewerkt. Morgen maar cachen (of eigenlijk treinen). Wordt een ritje van 2.35 uur voor een enkele reis. Waar ben ik aan begonnen. Maar goed: Kikker je krijgt later op de avond wel mail. Kijk ik eerst of ik een planning kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Doe mij maar een kopje muntthee. Vandaag gewoon gewerkt. Morgen maar cachen (of eigenlijk treinen). Wordt een ritje van 2.35 uur voor een enkele reis. Waar ben ik aan begonnen. Maar goed: Kikker je krijgt later op de avond wel mail. Kijk ik eerst of ik een planning kan maken. 2.35 uur in de trein. Waar ga je he-le-maal naar toe Tov? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Naar Den Helder. Helmine, puntje van mij voor al die lekkere whiskey. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 He Od, hoe weet jij nou weer dat ik naar Den Helder ga? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ah, Od goed plan. Eens even kijken. Volgen mij had ik hier nog een Bushmills staan. En ook een Glen Morange. Er is nog een drupje Oban en een hele fles Jamesons. Welke zal ik voor je inschenken? Sheek ik ondertussen nog een cocktailtje voor Kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Oh ja, Kikker je hebt mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Died, jouw schrijfsels zijn een aanwinst Nieuwsgierig als ik ben, kijk ik op jouw profiel en zie daar o.a. jouw locatie. Die suggereert dat je in een graafmachine woont. Dus daarom vind ik nooit een cache. Ik heb de gps iets bijgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Met mijn planning voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten