thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Rustig maar Od! Je laat Thex zelfs schrikken! Wat moet je met mij bespreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ach ja, kinderen blijven kinderen, altijd weer tot de orde roepen. Sorry Thex. Bai de wee, afgelopen maandag of dinsdag zag ik in Apeldoorn een man lopen die sprekend op jou leek. Kan jij dat zijn geweest? Iets met je te bespreken zillah. Tja, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet. Effe denken. Trouwens, die Thex-man kwam uit de Hema, alwaar ze lekkere worsten verkopen, dus je zou het kunnen zijn geweest. Zillah, ik weet het weer! Waarom staat Ant aan kop met 47 likes, terwijl hij nogal stil is? Of is dat juist zijn stille kracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 mamazillah72, kunnen we ter zake komen? Over 10 minuten, ik ga eerst even tanken. Trouwens raar, whiskey kost al gauw 20 euro per liter en benzine 1,80. En iedereen maar zeuren over de benzineprijs. Voor mij mag het andersom. Als ik 1,80 betaal voor whiskey kom ik toch niet meer toe aan rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Riep je me hierom nou zo hard? Tegen jouw kleinkinderen zeg ik altijd dat ze meer bereiken als ze iets normaal vragen ;-) Maar om antwoord op je vraag te geven. Je kan ook alle oude posts likken. Dus denk dat hij er op die manier op komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ik weet het weer heeft niets te maken met de likes van Ant. Maar omdat ik blijf carambalen in mijn eentje wordt alles aan elkaar geplakt. Maar goed, het gaat hierom en wel daarom ter zake over het waarom. Hoe ga jij de kerstcache voor jou zoeken? Alleen, met grut of met zijn allen. Voorkeur? Met de auto, fietsend of loops? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ik geef het op. Welterusten. Waarom kan ik geen youtube meer toevoegen? En van de twee smileys wordt er maar één geplaatst. Censuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Trouwens, die Thex-man kwam uit de Hema, alwaar ze lekkere worsten verkopen, dus je zou het kunnen zijn geweest. Dat is He r Ma n, mijn broer, een rare worst is'ie. Die Ant puntjes aan top, komt door die schatten van Mss Piggy's mijn nobele 53 in luttele dagen geroofd hebben. Wel eens naar de muppets gekeken ? Trek je conclusies maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 pff daar vraag je me wat. Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ligt er ook aan wanneer ik hem ga zoeken. En vervoermiddel maakt mij niet zoveel uit. Zo nu weet je eigenlijk nog niets.. Ik ga zo slapen, morgen weer vroeg naar jouw schoonmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Dus zo zit de hooivork in de steel! Je zou het vertrouwen in de mensheid bijna verliezen. Nee zillah, ik weet nu nog niets. Maar ik kan er dus vanuit gaan dat je over alle vervoermiddelen kunt beschikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 We zitten in een varkenscyclus de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Gisteren een cache van Barny gedaan. Niet helemaal wat ik verwachtte. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Tka, moet je nu juist die pakken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Nazorg wordt verleend, gaarne PM met alle schunnige details Zo kalkoen experiment zo checken, en dan op naar mijn date met destiny 15 december 2012 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 [quote name=thex" post="336562" time="1355525016] Die Ant puntjes aan top, komt door die schatten van Mss Piggy's mijn nobele 53 in luttele dagen geroofd hebben. Wel eens naar de muppets gekeken ? Trek je conclusies maar. Een gevolg van een duidelijk minnelijke actie richting mijn schamele 2 puntjes die perse in het negatieve getrokken moest! Tja, Thex, je was gewaarschuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten