Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Mamazillah, Thex en fam, maken jullie een verhaal of gedicht bij de kerstcache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik heb een gedicht erbij ja. Maar dat is geen persoonlijk gedicht hoor. En ook nog een verhaal ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik heb een gedicht erbij ja. Maar dat is geen persoonlijk gedicht hoor. En ook nog een verhaal ja. Leuk! Dus in het verhaal en het gedicht zitten de aanwijzingen verstopt om de cache te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik dacht dat ik altijd degene was die liep te vissen en vreselijk nieuwsgierig was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 (bewerkt) Net gezien dat 2 caches van je weer zijn gevonden vandaag. Leuk!! Oh, en Bedankt fur die Sitze! Staat veel beter dan die oude dingen van ons! 13 december 2012 bewerkt door mamazillah27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Wij mogen voor de kerst aan de slag voor een hele familie. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Wat leuk Helm!! Dat wordt flink aanpoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Weet iemand waar ik de listening heen moet sturen...... Nee niet de Noordpool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 Doe maar naar mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Hmmmmm, de cacheman deed zelf toch niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Doe maar naar mij Mafkees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Goh, het cachershart gaat al sneller slaan van al die voorbereidingen. Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat met Kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 In het laatste mailtje van de cacheman staat haar emailadres, dus ik stuur een reply. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik ga naar huis, ben de hele week al moe. Tijd voor een schoonheidsslaapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten