Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 (stam)gasten: jullie gaan me vast niet geloven...Maar ik heb vandaag een slaapmutsje gemaakt Eén van jullie kán dinsdag bij de brievenbus gaan wachten! Ik hoop alleen niet dat partner jaloers van aard is... Vandaag is het dus uitgestelde dinsdag. Ik kom thuis en dochter zegt: er is een hele vreemde kaart gekomen. Ik zeg: dan istie voor mij. Zij: een muts van een kikker. Ik: kijk, hij is net zo groen als een kikker. Zij: wat is VMN? Ik: dat zoe ik even op. En zo is alles goed gekomen. Kikker, bedankt voor de leuke surprise . De mijne is al zichtbaar, hoewel het maar 0,7 cm bij 4 cm is.... Koud hoor Fluitje van en cent. Maar ik wilde een smiley plaatsen, waar staan die nu weer? Dus mamazillah, jij hebt ook al iemand die om een grote cache vraagt! Allemaal te vervoeren op de fiets? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Voorbereidingen kertscache klaar voor veldwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Jullie hebben het maar druk gekregen zie ik. De cacheman brengt reuring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Doe jij ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Doe jij ook mee? Huhh wie bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Jij natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ohhh. Nee ik doe niet mee. Ik ben dan denk ik een beetje te ver weg om gekoppeld te worden. Zijn vast weinig NL cachers in Xizhou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Waarom mogen alleen NL cachers meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Alleen cachers die NL kunnen lezen Ook een beetje lastig om een cache uit te zetten op een terrein waar je voor het eerst van je lezen komt, de weg niet kent, de taal niet echt spreekt en niet leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Google translate kan ook NL hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Sambal Bei ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Er doen ook Belgen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Zeg Thex, zag jij altijd al zo bleek? Of is dat sinds de vernieuwing van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Te weinig belichting hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten