de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ja Graag! Cola met een rumboon Proost! Op Ant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Psss Niks zeggen hoor ik zit op de wc met een paar flessen berenburg in de spoelbak. En het laatste stukje letter. Ik wil namelijk morgen niet in de zak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 NEEN! Jullie hebben het slot van de toiletdeur toch niet gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Wat lees ik nu!!!! moet de kettingzaag weer uit het vet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 NEEN! Jullie hebben het slot van de toiletdeur toch niet gebruikt? Ja op slot. Dicht gespijkerd. Een paar schroeven er in En de kruk er af gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Het is nu wel tijd voor een biertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Eerst een beer bevrijden,dan een biertje Mmmmmhh...ik heb een deejavu 4 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Eerst een beer bevrijden,dan een biertje Succes familie! Haal je dan gelijk de beerenburger uit de spoilerbak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Familie een Duvel, Od rum met cola, Thex een grote duvel, Hooning oud bruin, B 2 Pernod, Helmine whiskey, Casteel koffie, Ant koffie met stroopwafels, Zil nix, zij ligt vast al te slapen! Ben ik nog iemand vergeten...??? Ff nog een biertje tappen voor Dierderikus. Skol! 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ok, ik heb de beerput opengezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Yep een biertje voor Diederikus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Is hier een glaasje koel helder water? Ik wil nog even het hoofd koel houden. Slaap lekker Beer! Woensdag gaat het zéker alweer een stukje beter met het beerepootje. 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Goedemorgen allemaal. Maar even een ontbijtje op de bar gezet. Ik hoop dat er voor iedereen wat bij zit. Koffie en heet water voor de thee staan klaar in de thermoskannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Senks Tov Het is een echt Sinterklaasontbijt geworden zie ik. Met pepernotenbrood, pepernotenhoning, taaitaai kaas, en schuimpjes cruesli. Lekker hoor! Spannend deze dag Wat zouden we vanavond in ons schoentje krijgen? Ik heb namelijk vernomen, dat er met de pakjesboot ook zakjes met zout zijn meegekomen! Loei S-P-A-N-N-E-N-D deze dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Kan iemand een ontbijtje onder de deur van de WC door schuiven. Ik zit hier nog te wachten tot dat de pieten weg zijn met hun grote zak. Ik wil niet mee. Mijn pootje krijgt hier wel lekker veel rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten