Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Beerenburg graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Beerenburg graag. Ja een Beerenburg gaat er wel in Zal wel goed zijn voor de spieren. Ja hoe kom je er aan. Wij zijn beide boven de 65 jaar en dan word je weer kind. Dus zetten wij de schoen op zaterdag. En dan moet er natuurlijk wel wat in. Dus ben ik even naar het winkelcentra gelopen. Op de terug weg moet ik de weg over steken. En toen ik de stoep weer op stapte was het pang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Wie, Pa of Ma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Echt heel vervelend. Met een zweepslag ben je wel een paar dagen bezig en dat in een decembermaand. Balen dit. Beterschap! De fles met beerenburg zet ik in de buurt van de stamtafel hoor! Met dit beentje hoeven jullie in ieder geval niet te lopen om de borrelfles te pakken! Hebben jullie wel de cadeautjes voor de kleine beertjes gescoord? Wie, Pa of Ma? Goede vraag Od Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Wie o wie is toch die grijze Geoleaks onderaan de Cafe pagina: Lekkie 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Wie o wie is toch die grijze Geoleaks onderaan de Cafe pagina: Lekkie Inderdaad interessant Wanneer wordt de kleur grijs toegepast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Een beetje provocerende naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Grijze muis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Zo, die is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Waarom verschillende kleuren? De meeste zijn blauw, een paar groen, soms een rose en nu een grijze? Ik zou graag meer uitleg willen hebben over dit kleurenschema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Groen voor donateurs Rood voor het modje ( nu rose ) blauw voor de normale gebruikers En Grijs voor iemand die nog niet gepost heeft En donkerblauw voor de grote baas 3 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 We kunnen concluderen dat alel modjes hier vrouwen zijn. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Yep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 We kunnen concluderen dat alel modjes hier vrouwen zijn. De rest zijn smurfen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Hey familie Ik hoop dat er een dag komt, dat ik het ga begrijpen. Maar even over onze cafémod Dát is een man. Welke kleur heeft onze moddereter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten