Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Kerstdiner afgelast in verband met vleesgebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Nou ik weet wel wat ik eet met de kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Iemand een bezwaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Bezwaartermijn is verstreken. Mest maar vet de komende weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Geen vis voor de kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Mag ik een kopje kamille thee? Ik heb geen bezwaar tegen vis. En volgens Od was de termijn om bezwaar aan te tekenen verstreken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Een kopje Kamelen thee....koekje van gemalen vis erbij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Met een wolkje rendiermelk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Kamelenmelk met een wolkje rendier? Lijkt mij niks mis mee Misschien komt de cacheman, met de elven, dan óók nog even langs voor een glaasje! Gezellie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Lijkt me niks. Volgens wikipedia is kamelenmelk afkomstig van dromedarissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Het weekend is voorbij, de-fam praat weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Yep! gelukkig kunnen we allemaal nog praten. Alhoewel...Je zou van sommige draadjes bijna stil vallen. De pepernoten staan op tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Mag ik nog kamelenthee, voordat ik verder ga met 12-12-12? Over ruim een week is het zover. Dus langzamerhand moet één-en-ander wel gaan werken. En...ik mag testen. Inmiddels hebben we de proefloper óók geregeld Btw: Bij 222 mag je toch een cache loggen? Ik ben alleen vergeten, welke 3 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Log Date: 12/2/2012 Vandaag een dagje cachen in het Zoetermeerse samen met Thex, jiejie en Tovenaartje. Als je onderweg dan een cache op je pad vindt laat je die natuurlijk niet liggen. Ondanks de rijkelijk aanwezige mountainbikers toch ongezien kunnen loggen. Komt het halve café langs om een cache van ons te zoek en dan komen ze niet eens even op de koffie. En dat terwijl ik thuis zit met een poot omhoog omdat er een zweepslag in mijn kuit zit. Mooie boel is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Dat is niet zo mooi Pa en Ma. Hoe is die zweepslag erin gekomen? Wacht! Ik pak eerst de fles met borreltjes, dan kunnen jullie even rustig vertellen... Willen andere (stam)gasten ook nog iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten