Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Het andere draadje heeft last van het butterfly effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Yep de fladderaar laat ook van zich horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Doe mij er ook maar 1, ik ben wel toe aan iets stevigs....Rummetje dan. Komt ie, vangen! Ik ga even eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 (bewerkt) Thanks.....En wat ga je voor lekkers eten ? Taai taai ? Liedje voor de fladderaar. When I think of those east end lights, muggy nights The curtains drawn in the little room downstairs Prima donna Lord you really should have been there Sitting like a princess perched in her electric chair And it's one more beer and I don't hear you anymore We've all gone crazy lately My friends out there rolling 'round the basement floor And someone saved my life tonight sugar bear You almost had your hooks in me didn't you dear You nearly had me roped and tied Altar-bound, hypnotized Sweet freedom whispered in my ear You're a butterfly And butterflies are free to fly Fly away, high away, bye bye 2 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Lijkt mij een mooie afsluiting: fly away, bye bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nog even een slaapliedje en dan naar bed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Goedemorgen allemaal, Het lijkt mij verstandig om een ontnuchterend ontbijt te consumeren! Ik heb gisteravond teveel rumbonen gegeten, en ik denk dat één daarvan minder goed viel! Sterke koffie en een droge cracker is voldoende! Od en familie: voor jullie heb ik zo'n zelfde ontbijt gepakt! Maak er een gezellige dag van Als jullie tussen het werken door even tijd hebben: wip dan maar even binnen! De koffie met gevulde speculaas staat klaar in het café! Tussen de middag is er een warm soepie en diverse warme roodjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Op de fiets naar het café voor een kop koffie. Ik ben een sneeuwpop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 De soep staat klaar: Er kan vanmiddag gekozen worden tussen: snert, bruine bonen en groente Voor afvallige dames is er spinaziesoep. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Lekker kikker, snert gaat er wel in met zo'n weer! Ik had even het weerbericht gemist en loop nu al de hele morgen op en neer met de foute schoenen, natte sokken dus. Fijn even opwarmen bij jullie in het café!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sprinkhaan Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Tja ligt eraan waar je van houdt. Knisperende gefrituurde sprinkhanen? NEE he en dat met de kerstdagen pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Ik hoop dat we gespaard blijven met de Kerst ik hoop eigenlijk wel een beetje dat er in het café géén varkentjes, géén sprinkhanen en géén kikkerbilletjes op het menu komt te staan Maar ja...Wát gaan we dan wél eten? misschien? 3 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Waarschijnlijk ook geen Ierse setters, beren, pinguins, meeuwen, katten, pony's en ??? Blijft er niet veel over. Misschien wild zwijn, hert en fazant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sprinkhaan Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 hert ...... DUS..... Bambi wat gemeen zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Nee, Bambi hoort ook niet op tafel met de kerst Maar de vraag blijft nog steeds: Wat eten we dan? Sprinkhaan? Wil je de (stam) gasten een goed voorstel doen? We horen het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten