Birdie.NL Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nou dan lijkt me het toch geslaagd te noemen! Een mooie cache vinden maar met slaande ruzie uiteengaan kan niet de bedoeling zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ja, gezelligheid is het belangrijkste. Maar een leuke cache is toch ook wel leuk hoor. Maar die gaan we dan vast een andere keer wel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 De cache was wel leuk, maar van Ina had ik inmiddels meer verwacht, en het aantal not founds en favpoints kan ik niet goed plaatsen tegen eenvoudige veldpuzzels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Het was vooral gezellig, veel gelachen en geplaagd. En wat betreft de cache, die hadden we gewoon wat moeilijker en inventiever verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Zal ik iets warms voor jullie inschenken, Helmine? Als ik het goed begrijp hebben jullie storm, regen, hagel, sneeuw en wind getrotseerd vandaag! Ga zitten, ik haal iets warms voor jullie, wat zal het zijn? Is glühwein goed? De warme borrelhapjes staan ook al te dampen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Mag ik een warme chocomel met rum en slagroom? Brrrr het was koud en glibberig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Doe mij maar voor de zekerheid nog maar even geen alcohol. Verse muntthee lust ik wel Helmine: ik heb gekeken naar die cache hoor. Het is een andere dan ik dacht, ik zal later even kijken of ik wat met het raadseltje kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik vind je nu behoorlijk raadselachtig klinken hoor, Tov. Maar goed de muntthee staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Helmine had het in de auto terug over de ontvoerde prijskoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ja! Dát kán Als alles naar wens loopt, dan gaat er binnenkort een Kikker (natuurlijk niet alleen) de koe voor de tweede keer ontmoeten. Maar alléén als de omstandigheden van die dag het toe laten Het is niet de eerste cache die de Kikkers voor de tweede keer doen hoor! Alleen loggen we voor de tweede keer niet! Eén uitzondering! Ooit was er eens een bijzondere waardeloze cache. Díé cache hebben we voor de tweede keer gelogd, omdat dát van de CO mocht. Eigenlijk best waardeloos allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik ben nu ook wel toe aan een groot glas muntthee! Tov leuk dat je je over de Prijskoe gaat buigen. Mijn korte verkennende ronde was nog niet helemaal succesvol Aan de cache-ervaringen van vandaag wil ik nog wel toevoegen dat we eindelijks Thexs culinaire kunsten hebben kunnen beoordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb hem vanavond voor het eten op, was erg lekker. Maar ga nu richting Dromenland. Mijn lijf zegt dat het al een tijdje bedtijd is. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Wauw! De culinaire kunsten van Thex? Wat hebben jullie gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Een buitengewoon geslaagd appelbaksel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Heerlijk als toetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten