Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Hoi allemasl. Wij hebben lekker ongezond op schiphol gegeten. Daarna duty free geshopt. Nu wachten we tot de gate opengaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Kikker, je eet af en toe toch ook wel eens gezond? Je bonbon leg ik nog wel even opzij, want ik heb net gegeten. Spaghetti en er is nog wat over (variatie op die van TP). Maak je niet ongerust hoor Regenboog. Oudste kikkervis heeft vanavond gezonde wraps gemaakt mét kidney bonen en verse groente. Zalig De laatste maanden ben ik vrij gesteld van een aantal dingen. Zodoende hoef ik nog maar weinig zelf te koken. Maar....van de dokter moet het nog wel een beetje gezond zijn... Stamgasten: Jie is in het café Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wewen Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zeg Jiejie, moest jij niet om 15.00 uur onderweg gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Goede reis Jiejie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Goede reis verder Jiejie. En fijne feestdagen en verdere vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Hallo Jie...Hallo Jie..Hallo Jie...het café probeert een lijntje met je te maken...Hallooooo..... Hoi Wewen Jie reageert nog niet goed. Zullen we eerst maar koffie drinken? (Stam) gasten: er is koffie. En (munt)thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Klinkt goed Kikker, als de feestdagen voorbij zijn moet je maar eens wat wraps mee naar het café nemen. De komende dagen eet iedereen zijn/haar buikje wel rond, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Lekker muntthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik doe ook mee met een rondje thee, zonder mint alsjeblieft. Ik gooi nog wat hout in de vuurkorfjes én in de haard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zo, kerstcache gelegd en zijknat geregend. He ik had veel meer gechreven.... Mijn tekst is gejat... Ok, het voordeel van de regen was dus dat we geen hond te.en zijn gekomen, behalve degen di we zelf hadden meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Klinkt goed Kikker, als de feestdagen voorbij zijn moet je maar eens wat wraps mee naar het café nemen. De komende dagen eet iedereen zijn/haar buikje wel rond, denk ik. Yep! Vergeet je ons gezamelijk café diner niet? Kalkoen Turkey wacht op ons... Meer informatie heeft onze café mod vast... Behaaglijk warm is het hier zó voor de open haard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Dusssss, doe mij maar een warm choco met rum en slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 O jee, boeven in het café? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Helmine, was je dan toch niet vroeg genoeg op pad? Of heb je onderweg ook nog wat caches gezocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zo, kerstcache gelegd en zijknat geregend. He ik had veel meer gechreven.... Mijn tekst is gejat... Ok, het voordeel van de regen was dus dat we geen hond te.en zijn gekomen, behalve degen di we zelf hadden meegenomen. Kijk eens wat leuk, bij de quote komt het vanzelf naar boven.Warm je maar lekker aan ons vuurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten