de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 :dribble: Good morning, Goedemorgen allemaal, Carpe Diem! Is er misschien een boterhammetje en een glaasje sap?
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Zojuist grote schoonmaak gehouden en een kolonie amfibien uit de cache verwijderd. Ik ben wel toe aan een bakkie koffie na zoveel noeste arbeid 1
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Hierbij wil ik Hooning feliciteren met het plaatsen van de eerste post van december! Ik heb nagedacht over de prjs die de Kikkers je zouden willen geven Wat dacht je van een meet en greet.... Die koffie heb je echt wel verdiend Helmine Over tien minuten komt er ook nog appeltaart uit de oven! 1 december 2012 bewerkt door de kikkers
Birdie.NL Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 Lekker een warm stuk taart bij de koffie, terwijl de Sint in mij de nodige voorbereidingen voor het feestje op 5 december maakt. 1
thex Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Hahahhahahhahaaaaa http://www.de-fam.nl 14 december 2012 bewerkt door de-fam 3
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Downvoaten? Is dat nieuw sinds vandaag? Ik heb er namelijk nog nooit eerder iets van gemerkt! Is dat per 1 december ingevoerd of zo?... Wie wil/kan me uitleggen hoe het werkt? Senks 1 december 2012 bewerkt door de kikkers
Aanbevolen berichten