paienne Geplaatst 14 november 2012 Geplaatst 14 november 2012 Goedemorgen / middag, als ik de caches overzet van GSAK naar de Oregon (450) staan de beschrijvingen in html codes. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de beschrijving normaal wordt weergegeven? Daarbij zou ik ook graag weten hoe ik de foto's die in sommige listings staan ook geladen kunnen worden in de Oregon. Want er zijn vrij veel caches, multies waarbij je de foto's nodig heb. Hopelijk weet iemand hoe dit werkt. Alvast hartelijk dank! Groeten Paienne.
eitjes Geplaatst 14 november 2012 Geplaatst 14 november 2012 Goedemorgen / middag, als ik de caches overzet van GSAK naar de Oregon (450) staan de beschrijvingen in html codes. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de beschrijving normaal wordt weergegeven? Hoe zet je de caches van Gsak over naar je Oregon? Gebruik je de GarminExport macro? Die zou het goed moeten doen. Daarbij zou ik ook graag weten hoe ik de foto's die in sommige listings staan ook geladen kunnen worden in de Oregon. Want er zijn vrij veel caches, multies waarbij je de foto's nodig heb. Foto's op je Oregon zetten kan wel, maar niet standaard bij een cache. Je zou alle afbeeldingen die bij een cache horen als spoilerfoto's kunnen behandelen en dan zijn er wel manieren om ze in de buurt van je cachecoordinaat op de Oregon te zien. Maar je kunt niet de foto's in de cachebeschrijving zien. Daarvoor gebruik ik een ouderwetse print, als het om een fotocache gaat, of een smartphone (met eventueel gdak daarop).
Flaker91 Geplaatst 14 november 2012 Geplaatst 14 november 2012 Om in teh aken op het probleem: Ik heb hetzelfde met de Dakota 20, terwijl ik alleen de GarminPlugIn gebruik op gc.com... Ik zie bakken met HTML-coding
Team Tabak Geplaatst 14 november 2012 Geplaatst 14 november 2012 Daar heb je geen last van, als je gewoon vanuit GSAK met de Garmin export macro je caches overzet. De codes blijven dan achterwege. Als je rechtstreeks vanaf geocaching.com naar je Dakota of Oregon importeert, dan krijg je wel de HTML codes mee. Dat maakt een nogal rommelige indruk. Vandaar de methode GSAK/Garmin export macro/Dakota of Oregon. Succes.
paienne Geplaatst 14 november 2012 Auteur Geplaatst 14 november 2012 Bedankt voor de antwoorden, ik laad ze nu in rechtstreeks vanuit GSAK en dan gaat het goed zonder html codes. De caches in GSAK ververs ik nu middels het menu geocaching.com API toegang zodat in een keer alle cachelistings vernieuwd worden. Groeten Paienne.
fietspomp Geplaatst 14 november 2012 Geplaatst 14 november 2012 Voor het toevoegen van foto's kan je gebruik maken van de GSAK macro SendImagesToGarmin.gsk zie GSAK forum discussie (in het Engels). Hoewel ik zelf voor multies toch altijd op een printje vertrouw.
Team Tabak Geplaatst 15 november 2012 Geplaatst 15 november 2012 Bedankt voor de antwoorden, ik laad ze nu in rechtstreeks vanuit GSAK en dan gaat het goed zonder html codes. De caches in GSAK ververs ik nu middels het menu geocaching.com API toegang zodat in een keer alle cachelistings vernieuwd worden. Groeten Paienne. Inderdaad. Werkt prima.... Toch wel handig, dat GSAK.... Maar, net wat fietspomp zegt.... Voor een flinke multi maken wij toch nog altijd wel een printje..... Heeft wel voordelen en je kunt er snel een hoop aantekeningen op kwijt..... En met zo'n plastic insteekmapje er omheen kan er ook nog wel eens een druppel opvallen, al is het maar uit je neus.....
Aanbevolen berichten