Spring naar bijdragen

Gsak Findstatsgen


De Teckels

Aanbevolen berichten

Na in GSAK de Findstatsgen te hebben gegenereerd staat er in mijn profiel dat HECC Hoogeveense Eerste Carpoolcache (GC1NPNF) 5893,36 km van mijn thuis location is verwijderd. Dit is nogal vreemd, omdat ik in de provincie Gelderland woon. De andere 1000 caches zijn wel goed gegenereerd, dus een fout in de cache omschrijving. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad bij deze cache en hoe heeft ie dat opgelost of heeft iemand suggesties hoe ik dit moet oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben deze carpool ook bezocht. Vanaf ons huis, eveneens in Gelderland, geeft hij een afstand van 129,38 km. Je zou deze cache nog een keer handmatig in GSAK kunnen laden. Waarschijnlijk is je probleem dan opgelost. Of even de coördinaten handmatig omzetten en ze voor de zekerheid opslaan als gecorrigeerde coördinaten. Dan veranderen ze zeker niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt op de afstand tot N 0 00.000 E 000 00.000. Zijn dat de coördinaten in je GSAK database ?

Dit is inderdaaad waarschijnlijk het probleem, en is waarschijnlijk veroorzaakt door het volgende:

- De genoemde cache is gearchiveerd.

- Als je deze cache ná het archiveren binnenhaalt via de API (bijv. Get Geocaches...), dan geeft Geocaching.com N00 00.000 E 000 00.000 door: ze willen niet dat je van gearchiveerde caches de locatie kan zien.

- Via de GPX file op de webpagina van de cache komen op dit moment nog steeds de correcte (originele) coordinaten. De verwachting is dat geocaching.com vroeg of laat ook op deze manier N00 00.000 E 000 00.000 gaat doorgeven.

- Een MyFinds Pocketquery zou ook de correcte (originele) coordinaten moeten bevatten.

bewerkt door The CEO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...