boscottage Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goeden avond mede cachers We hebben via veronica een tablet gekocht. Het is een Emperia electronix. Het draait onder android 4.0. Nu is mijn vraag kun je hier ook: Geocaching.nl Geocaching.maps Geocaching.com Geocaching.quick link. opzetten. MVG Boscottage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Die kan je via een browser bereiken. Alleen gc.com heeft een officiële app Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 De gc.com app werkt niet op tablets. Neongeo doet het wel, je moet dan wel de app van je smatphone pakken, officieel werktie nl niet op tablets. C:geo werkt wel op tablets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik heb zelf een iPad en daar draait wel de app van gc.com er op al is het wel de versie van de iPhone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Op Android wordt het iig nog niet ondersteund. Op mijn tablet werkt het iig niet. Zie hier het antwoord van Groundspeak : Hello there, Thank you for contacting Groundspeak. I will pass your request along, however, our app doesn't officially support tablets at this time. We hope to in the future but we do not at this time. Best regards, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goonies Oosterhout Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goeden avond mede cachers We hebben via veronica een tablet gekocht. Het is een Emperia electronix. Het draait onder android 4.0. Nu is mijn vraag kun je hier ook: Geocaching.nl Geocaching.maps Geocaching.com Geocaching.quick link. opzetten. MVG Boscottage Er wordt meteen over apps gesproken. Iets zegt me dat het hier over andere zaken gaat. Wat bedoel je met Geocaching.maps en Geocaching.quick link? Voor beschikbare apps open je Google Play, voor websites je browser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 (bewerkt) Geweldig. Ik heb hem ook voor Lady MacDD aabgeschaft. Maar ik wil hem ook voor het cachen inrichten, hoef ik mijn netbook niet mee te nemen. Maar ik wil er natuurlijk echte apps op. 1 oktober 2012 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Voor een Android tablet raad ik GDAK aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Op Android wordt het iig nog niet ondersteund. Op mijn tablet werkt het iig niet. Op de Asus Infinity met Android 4.1.1 werkt de groundspeak app prima hoor. Maar ik zou inderdaad ook GDAK aanraden, die heeft een speciale tablet layout. Werkt heel fijn. 2 oktober 2012 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fam Vogel Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik zit nog te wachten totdat deze binnen is, kon 4 weken duren. Dus moet er nu nog 2 wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik heb hem 2 weken geleden bij BCC gehaald, kon hem direct meenemen. Nu staat hij helemaal niet meer op de website van BCC zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Hebben zowel een iPhone als de iPad 3. De officiële app van geocaching.com werkt op beide apparaten meer dan uitstekend, zij het dat de iPad werkt met een iPhone app. Helaas hebben we geen 3G op de iPad zodat we er in het veld weinig aan hebben (dan doet de iPhone echter prima zijn werk) maar als je onder wifi bereik bent (even koffie gaan drinken bij een MacDo....) dan lukt het dus met de iPad ook! De app igeoknife is overigens een mooie aanvulling op beide apparaten, indien je thuis met GSAK werkt. De complete databases kunnen met GSAK naar iGeoknife overgezet worden. Met Android apparatuur hebben wij geen ervaring. Overigens vinden wij het werken met een iPad in het veld niet aanbevelenswaardig. Het apparaat is nogal kwetsbaar. Dan is de iPhone natuurlijk veel handiger. 2 oktober 2012 bewerkt door Gerrit Tabak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden