campvache75 Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) Ik heb in april dit jaar een premium membership afgesloten voor 3 maanden. Ik wilde het eens proberen en ik dacht dat het eenmalig was. Schijnbaar heb ik ergens kleine letters gemist want er is ineens weer geld van mijn creditcard afgeschreven. Volgens mij heb ik daar geen toestemming voor gegeven en ik wil mijn memebership ook niet verlengen. Bij mijn account details zie ik dat er in oktober weer een afschrijving zal worden gedaan. Hoe laat ik dit stoppen? Ik heb het op de site al geprobeerd aan te passen maar er blijft staan dat ik in oktober weer ga verlengen. Ik baal er flink van want ik gebruik mijn creditcard nooit om iets te betalen via internet. Dit was de eerste keer en ik dacht echt dat ik alles goed gelezen had en dat het eenmalig was. Hopelijk wordt dit geen lang slepende ellende. 11 september 2012 bewerkt door campvache75
thex Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 Gewoon stopzetten. Ik weet niet of je paypall gebruikt. Je kunt automatische verlenging vragen, maar deze ook weer uitschakelen. My two cents: het is het geld waard en ga over op een jaar abo.
campvache75 Geplaatst 11 september 2012 Auteur Geplaatst 11 september 2012 Ik heb nooit gevraagd om automatische verlening en ik wil het ook niet. Waar kun je het stopzetten want tot nu toe is het mij niet gelukt. De betaling loopt via mijn creditcard.
thex Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) Ondert account details staat recurring membership. Daar moet je wezen, en anders een mailtje naar de heren van .com. Dat je betaling via je creditcard loopt, dat weten we, maar hoe: rechtstreeks, via paypall. Dat maakt nog wel wat uit. Paypall kun je bv blokkeren. 11 september 2012 bewerkt door thex
Jeroenvdberg Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 - Log in op Geocaching.com - Klik op je accountnaam rechtsboven - Ga naar Your Account Details - Klik op Change naast Your Membership - Klik op Cancel Recurring Membership. Jammer dat je je membership wilt stoppen, want je steunt Geocaching.com ermee en het heeft voordelen zoals Member Only caches en pocket queries (vooral handig om veel caches tegelijk in je GPS te laden). Maar goed, het is jouw keuze en dat moeten we respecteren.
campvache75 Geplaatst 11 september 2012 Auteur Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) - Log in op Geocaching.com - Klik op je accountnaam rechtsboven - Ga naar Your Account Details - Klik op Change naast Your Membership - Klik op Cancel Recurring Membership. De knop "cancel recurring Membership" kan ik nergens vinden. Ik krijg dit te zien: (er staat "No" achter Recurring maar dat stond er altijd al) Jammer dat je je membership wilt stoppen, want je steunt Geocaching.com ermee en het heeft voordelen zoals Member Only caches en pocket queries (vooral handig om veel caches tegelijk in je GPS te laden). Maar goed, het is jouw keuze en dat moeten we respecteren. Ik weet dat ik Geocaching.com ermee steun maar ik snap er nog te weinig van om alle voordelen te benutten. Ik weet niet wat pocket queries zijn en ik heb eens geprobeerd om alles caches te laden die langs mijn vakantie route liggen. Ik vond dat zo ingewikkeld dat ik het maar handmatig heb gedaan. Daarbij irriteert het mij mateloos dat er ongevraagd geld wordt afgeschreven van mijn creditcard. Ik geef nooit toestemming voor automatisch verlengen en ik vraag me echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik blijf wel geocachen en het kan best zo zijn dat ik wel weer premium member wordt want cachen blijft een leuke hobby. Ondert account details staat recurring membership. Daar moet je wezen, en anders een mailtje naar de heren van .com. Dat je betaling via je creditcard loopt, dat weten we, maar hoe: rechtstreeks, via paypall. Dat maakt nog wel wat uit. Paypall kun je bv blokkeren. Het zal wel rechtstreeks zijn want ik wist niet dat je via paypall ook met je creditcard kan betalen. 11 september 2012 bewerkt door campvache75
Jeroenvdberg Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 Als er "Recurring: no" staat, mag Geocaching.com inderdaad geen geld van je innen. Ik zou verwachten dat je contact op kunt nemen met Geocaching zelf, hoewel ik niet weet hoe. Een voordeel van een creditcard is natuurlijk wel dat betalingen ongedaan gemaakt kunnen worden, maar da's de minder nette manier. Als je dat wilt, moet je contact opnemen met Mastercard of Visa (of waar je je creditcard dan ook hebt).
Erjeetje Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) Onderaan de pagina van gc.com staat: "contact us". Je kan ook gewoon dit invulscherm gebruiken: http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request Daarnaast... een 3-maands abonnement kan alleen met automatische verlenging. Staat duidelijk in de voorwaarden en op het Help Center: Select membership type. Your options are: 1-Year Premium Membership (auto-renewing, default) 1-Year Premium Membership (does not renew) 3-Month Premium Membership (auto-renewing) Opzeggen gaat als volgt: 4.1. Cancel Auto-Renewing Premium Membership If you are looking to cancel your auto-renewing Premium Membership, there are a couple options. When you're logged into your account, visit the following link from the "my account" page: http://www.geocaching.com/account/EditMembership.aspx Then click on "Cancel Auto-Renew."* Another option prior to the end of your Premium Membership period, is to send a message to contact@geocaching.com from the email address registered to your username. Please indicate your request to cancel and the reason. Of course, let us know your geocaching.com username. We will take care of the rest and will notify you when it is complete. *If you have an older auto-renewing subscription through Paypal (the subscription number will start with S-), then you will need to cancel this subscription in your Paypal account. Otherwise, please send an email to Groundspeak with your information and we can cancel it for you. We will miss you, and hope you decide to come back. Succes. 11 september 2012 bewerkt door Erjeetje
campvache75 Geplaatst 11 september 2012 Auteur Geplaatst 11 september 2012 Hoi Erjeetje, Bedankt voor de oplossing. Ik ga proberen de boel op te zeggen. Wel heb ik net even geprobeerd om (onder een andere naam) premium lid te worden. Dit om even te kijken of er bij de procedure staat vermeld dat een 3 maanden lidmaatschap automatisch verlengt wordt. Zo op het eerste gezicht staat het nergens vermeld, zeker niet in het gedeelte waarbij je je gegevens voor betaling moet invullen. Je kan de optie "3 maanden kiezen" maar daar staat niet achter dat het automatisch verlengt wordt. Het is dus zeker niet duidelijk, het zal ongetwijfeld wel te vinden zijn maar dan moet je gaan graven in de site. Als je de procedure doorloopt staat het nergens duidelijk aangegeven.
JandeBeHanger Geplaatst 11 september 2012 Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) Het kan wel, Your Membership Details Type: Premium Member Recurring: No Expire Date: Friday, September 21, 2012 Mijn premium membership was voor een maand gratis vanwege de aanschaf van een gpsr. Als ik ga betalen met een creditkaart voor 3 maand of een jaar dan wordt het het voordurend verlengd, want er staat "Recurring". Paypal is een ander verhaal, dan kan ik alleen voor een jaar betalen, voor mij wat minder interessant daar ik voor namelijk in de zomer geocaches zoek. Groundspeak is gewoon een bedrijf en ik hoef niet zo nodig bedrijven te steunen. 11 september 2012 bewerkt door JandeBeHanger
campvache75 Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Geplaatst 7 oktober 2012 Onderaan de pagina van gc.com staat: "contact us". Je kan ook gewoon dit invulscherm gebruiken: http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request Daarnaast... een 3-maands abonnement kan alleen met automatische verlenging. Staat duidelijk in de voorwaarden en op het Help Center: Select membership type. Your options are: 1-Year Premium Membership (auto-renewing, default) 1-Year Premium Membership (does not renew) 3-Month Premium Membership (auto-renewing) Opzeggen gaat als volgt: 4.1. Cancel Auto-Renewing Premium Membership If you are looking to cancel your auto-renewing Premium Membership, there are a couple options. When you're logged into your account, visit the following link from the "my account" page: http://www.geocaching.com/account/EditMembership.aspx Then click on "Cancel Auto-Renew."* Another option prior to the end of your Premium Membership period, is to send a message to contact@geocaching.com from the email address registered to your username. Please indicate your request to cancel and the reason. Of course, let us know your geocaching.com username. We will take care of the rest and will notify you when it is complete. *If you have an older auto-renewing subscription through Paypal (the subscription number will start with S-), then you will need to cancel this subscription in your Paypal account. Otherwise, please send an email to Groundspeak with your information and we can cancel it for you. We will miss you, and hope you decide to come back. Succes. Als ik op de link klik kan ik echt niet de optie kiezen "cancel auto-renew" Ik heb groundspeak ook gemaild en zij sturen mij dezelfde link met de mededeling dat ik "cancel auto-renew" aan de klikken. Dan ga ik er nog maar een mailtje aan wagen.
Aanbevolen berichten