Marpet Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Hallo, wij hebben een Dakota 20 en hebben onlangs een een SD kaartje gekocht om er routes op te zetten. De PC ziet de memorycard in de GPS wel maar op de Dakota 20 kan hij het kiezen van de nieuwe kaart de memorycard niet vinden. Wat moeten we doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 maar op de Dakota 20 kan hij het kiezen van de nieuwe kaart de memorycard niet vinden. Ik snap deze zin niet. A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Volgens mij kan ik op mijn oregon 450 ook niet kiezen de routes op het sd kaartje te zetten. Dat is ook niet erg denk ik. Als je alle kaarten op het sd-kaartje zet heb je genoeg ruimte in het interne geheugen voor routes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Ik heb het eens geprobeerd met mijn eigen Dakota 20. De route moet op de SD-card in de folder /Garmin/GPX staan - dan wordt hij gewoon herkend en kan ik hem via de menu-optie Routeplanner kiezen. (net zoals hij op de GPS zelf in dezelfde folder moet staan). Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 Op het SD kaartje moet je een directory "Garmin" aanmaken. In deze directory plaats je het kaartmateriaal. En dan gaat het helemaal goedkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saviemeke Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 Inderdaad, mbv de pc dezelfe folder structuur als op de dakota aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden