Spring naar bijdragen

Gevonden Niet Zichtbaar


Petra

Aanbevolen berichten

Hallo daar de zoekfunctie niet meer werkt (en ik geen idee heb waarom) kan het best zijn dat deze vraag al ergens staat. Heb op de nieuwe computer gsak en pq's keurig draaiende gekregen maar ik zie nergens mijn gevonden caches. heb net de pq laten draaien van gevonden maar zie ze dus niet terug in gsak. ws staat iets dus nog niet goed maar ja wat? al vast bedankt voor de antwoorden, petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik draai op 7.7.4.36 en nee de oude is niet meer aanwezig. kan ook niet vinden wat je bedoeld. vind wel options maar dan houd het op. maar ik heb dus via .com de pq laten draaien van gevonden caches die laad hij ook altans ik zie die rode balkjes heen en weer schieten maar dan houd het op zie niets geel worden en diegene die ik van de week gelopen heb staat nog steeds op niet gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder tools, options op het tabblad general vind je een boxje waar je kunt aangeven hoe je heet. Beste is je Owner ID op te geven. Dit is het nummer waaronder je bij .Com bekend bent. Dat kun je weer vinden via .com onder account details.

 

Met backup bedoel ik> oude gsak, backup maken via file => backup, en de zip die nu gemaakt wordt op je nieuwe pc/gsak weer inlezen via file => restore.

Dus als je je oude gsak nog ergens hebt, is dit het makkelijkst. Neemht gsak tevens je filters, macro's, screen settings etc mee.

 

Overigens kun je ook ergens aangeven of je een found kleurtje belangrijker vind dan een offline cache.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik niet. Hij moet toch ider 6 cijferig nummertje pakken ? Verschil zit erin dat bij je cachersnaam de log ook in gsak aanwezig moet zijn. Das niet zo veilig. De eerste optie werkt altijd omdat in de pocketquerie gpx deze altijd meekomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik geloof dat we langs elkaar heen schrijven/praten. de pq gevonden wordt naar gmail gestuurd dan geladen in gsak maar ik zie geen rode balk dat hij draait en ik zie dus geen gele balkjes in gsak.

op nr laten draaien van .com accepteerd hij niet alleen op mijn log naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik het nog snap:

Een PQ vind je niet zomaar

Via gmail inlezen: ok

Inleesbalkje komt niet: welke inleesmethode gebruik je en hoe heb je de pq aangevaagd. Is hij niet leeg ? Welke querie of welke gsak settings bij inlezen ? Ze meoten we de bestaande content overschrijven

Founds niet zichtbaar ? Heb je in GSAK je membernr al ingevoerd als eerder aangegeven ? Is de PQ wel iets met jouw founds ?

Stel dat je alleen offline caches vind: heb je de foudn kleur wel presedentie gegeven boven de offline kleur ?

 

 

Kortom, voor wat ik nu weet kan ik je gewoonweg niet volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...