Team MenM Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Voor de fanatieke geocachers die een klein cachertje verwachten hebben wij nog een leuke ooievaar staan. Er kan een bord aan bevestigd worden. Wij hadden als tekst: 'Bestemming bereikt' + coördinaten van ons huis en de namen van onze kindjes. Hij is gratis af te halen in Zevenbergen. Foto kan gemaild worden.
antarctica Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Leuk! En als de volgende eigenaar de ooievaar nou ook weer doorgeeft ............ Hang er een tag aan en je hebt een unieke TB! Antarctica
Team MenM Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Geplaatst 10 augustus 2012 Hm goed idee Antarctica, TB ondertussen besteld :-) En Casteel, da;s jammer zeg, hij is nl superleuk! :-)
antarctica Geplaatst 11 augustus 2012 Geplaatst 11 augustus 2012 Inderdaad mooi! En nu gaat ie als TB de wereld in? Antarctica
Team MenM Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Geplaatst 11 augustus 2012 Is wel de bedoeling dat hij als tb de wereld in gaat. Moet er wel eert een kandidaat voor overname zijn!
thex Geplaatst 11 augustus 2012 Geplaatst 11 augustus 2012 Die nikki heet, en op een specifiek adres woonr, hahahhaa
Odlaniger Geplaatst 11 augustus 2012 Geplaatst 11 augustus 2012 Da's nou jammer, ik heb al genoeg kinderen.
Team MenM Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Geplaatst 11 augustus 2012 (bewerkt) Voor de duidelijkheid......het bord waar nikki en de coords op staan zijn verwijderbaar en achter het bord te bevestigen. Zelf even een nieuw bord maken en klaar is de ooievaar! Volgens mij staat het ook in het eerste bericht zo toch? 11 augustus 2012 bewerkt door Team MenM
Team MenM Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Geplaatst 11 augustus 2012 Niemand in de omgeving West-Brabant?? En omgeving Apeldoorn kunnen we evt. ook brengen ;-)
Havabe/Pasdiekjes Geplaatst 20 augustus 2012 Geplaatst 20 augustus 2012 Is de ooievaar nog steeds in de aanbieding?????
bastos Geplaatst 20 augustus 2012 Geplaatst 20 augustus 2012 Ik ben ook met zo,n ooievaar gekomen.....¿¿......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden