Spring naar bijdragen

Geochecker Werkt Niet


Lighthouse777

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben bezig met een serie mysteries en bij een aantal zit een geochecker, maar ik kan hem niet gebruiken.

Het is de checker waarbij je tien pogingen in tien minuten kunt doen, maar ik krijg geen code om in te typen en kan zo dus nooit kijken of mijn coördinaten kloppen. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?

Want wil natuurlijk wel graag weten of de coördinaten kloppen.

Alvast bedankt voor het meedenken,

 

Lighthouse777

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hangt er vanaf welke je bedoeld.

Geocheker hoef je geen code in te vullen (heet overigens een capcha) daar alleen op uberprufen (ofzo) klikken en zie je uiteraard geen code :lol:

Als je geocheck bedoeld, die werkt bij mij gewoon, de capcha (code) is overigens een flash dingetje, dus misschien staan je flash plugins van je browser iets te streng ?

hoop dat je er wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bij deze geochecker echt wel zo'n veiligheidscode intypen.

Net heeft hij er 1 gepakt bij een cache, die was goed. Op naar volgende mysterie en weer geen veiligheidsgordel, die ik wel moet invullen. Beetje lastig als je die niet ziet.

In het verleden had ik hier ook al eens problemen mee, maar de laatste tijd ging het juist goed en controleren of coordinaten goed zijn, kan fijn zijn.

Morgen maar verder puzzelen en / of cachen.

 

Lighthouse777

 

(waar kan ik dat van die flashplugins trouwens vinden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toevallig vanmiddag een drietal mystery caches opgelost met eveneens een geochecker.com controlemogelijkheid erbij en inderdaad hetzelfde probleem gehad met de captcha. De velden voor het invullen van je oplossing en het invullen van de captcha zijn wel altijd zichtbaar. De captcha zelf soms wel, soms niet.

De listingpagina verversen leek (soms) te helpen.

Voorheen dit probleem nooit tegen gekomen.

Eerder deze week lag de site van geochecker.com zelfs zo dwars dat op diverse listings slechts de niet werkende code van de link getoond werd.

Ik vermoed derhalve dat er bij de site zelf af en toe een probleempje is.

Greetz Bloodwoosj.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dit trucjes heb ik al geprobeerd, maar helaas.

Vandaag ben ik weer één opgeloste mysterie met een checker rijker, de rest lukte weer niet.

Ik heb al de geschiedenis gewist, cookies, tijdelijke internetbestanden etc., maar het wil nog niet echt lukken.

Lastig en ik hoop nog steeds dat het gauw anders is, anders moet ik maar naar andere 'oplossingen' zoeken.

In ieder geval weer bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nog even antwoord te geven op je eerdere vraag, flash instellingen vind je meestal in de opties onder extra in je browser.

Dit vershilt wel bij iedere browser maar komt over het algemeen op het zelfde neer, bij de verschillende types.

Overigens begrijp ik ondertussen dat je daar niet meer hoeft te zoeken en dat het aan geocheck zelf ligt.

Ik zou inderdaad de tip van Odlaniger opvolgen en de CO even mailen met je gevonden coords, als je deze caches binnenkort wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gemaild naar Goldenhawk en moet zeggen dat ik supersnel antwoord had.

Het blijkt dat hij een aantal weken geleden de instellingen voor die checker veranderd heeft.

Veel mensen hebben problemen met de veiligheidscode en daarom heeft hij die eraf gehaald voor de eerste tien 'checkers' op een dag.

Dus dan kun je het proberen zonder de code in te voeren en dan zou het moeten werken.

Ik heb het net geprobeerd en jawel, gelukt dus.

Zijn er veel controles of een cache goed is op een dag, dan verschijnt de code wel weer.

Wellicht hebben meerderen iets aan dit antwoord, ik ben in ieder geval geholpen voor eerst.

Allemaal bedankt voor de reacties,

 

Lighthouse777

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...